۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در بندرانزلی افتتاح می شود

میرغضنفری از افتتاح ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در بندرانزلی خبرداد و گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های منطقه آزاد و یکصد میلیارد تومان پروژه های شهری و روستایی است که در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «سید اسماعیل میرغضنفری» امروز (پنج‌شنبه، ۴ شهریور ) در جلسه شورای اداری و تجلیل روز کارمند شهرستان بندرانزلی با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امروز در جنگی فرسایشی و به مراتب سخت تر از گذشته قرار داریم جنگی که با تحریم ها ظالمانه، معیشت، اقتصاد و اشتغال و زندگی را هدف قرار داده است.

 

فرماندار بندرانزلی تاکید کرد: در هر مقام و جایگاهی و با هر عقیده و نظری همه در کنار هم و زیر سقفی به نام نظام جمهوری اسلامی قرار داریم که می بایست برای اعتلای نظام اسلامی گام برداریم.

 

وی با بیان اینکه تجربه سال‌های بعد از انقلاب نشان داده باید اتکا ما به خودمان باشد در زیر سایه نظام اسلامی بتوانیم صادقانه خدمت کنیم، خاطرنشان کرد: این تجربیات بیانگر این موضوع است که هرگاه ملت ایران تحت فشار قرار گرفت، به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافت.

 

*مسئول باید خدمتگذار باشد  

حجت‌الاسلام «سید عبدالجواد شمس‌الدین» با بیان اینکه مسئول باید خدمتگذار مردم باشد گفت: خدمت به مردم افتخار نظام اسلامی است و مردم به هنگام مراجعه به مسئولان به آنها امیدوارند و اعتماد دارند لذا باید از این فرصت استفاده کرده و مشکلاتشان را رفع کنیم.

 

امام جمعه انزلی تاکید کرد: با ارزیابی از عملکردمان باید خدا را در انجام همه امور در نظر بگیریم و اگر توفیق خدمتگزاری پیدا کردیم باید خدا را شاکر باشیم در غیر این صورت باید درصدد جبران برآمده و استغفار کنیم.

 

در پایان این جلسه از 45 کارمندان نمونه ادارات دولتی شهرستان بندرانزلی تجلیل شد.

کد خبر 1088579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha