افتتاح حفر چاه، تجهیز و انتقال آب منطقه عشایری «بکهدان» شهرستان ارسنجان

طرح عمرانی حفر چاه، تجهیز و انتقال آب منطقه عشایری «بکهدان» شهرستان ارسنجان به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، طرح عمرانی حفر چاه، تجهیز و انتقال آب منطقه عشایری «بکهدان» شهرستان ارسنجان به مناسبت هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فرماندار شهرستان ارسنجان، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور عشایر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بهره‌برداری رسید.

«سید احمد احمدی زاده» گفت: تامین آب پایدار و با کیفیت نقش ویژه ای در افزایش بهداشت و سلامت و جلوگیری از بیماری های مختلف این قشر از جامعه دارد که با بهره برداری از این نعمت بهره مند می شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه یکی از اهداف دولت حمایت و صیانت از اشتغال است، افزود: افتتاح طرح های عمرانی در چند سال اخیر باعث اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم در مناطق عشایری شده که از حاشیه نشینی در کنار شهرها جلوگیری می شود و با افتتاح این پروژه در هفته دولت شاهد ایجاد یکصد اشغال در این منطقه هستیم.

«اسماعیل زارعی» در حاشیه افتتاح بیان داشت: این طرح‌ شامل حفرچاه، تجهیز و انتقال آب منطقه عشایری بکهدان شهرستان ارسنجان با اعتباری بالغ بر ۳۳میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور عشایر فارس افزود: با افتتاح این طرح ۱۸۰ خانوار عشایری از نعمت آب پایدار سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

کد خبر 1088605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha