رفع مشکلات خوزستان دغدغه دولت سیزدهم است

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه ما نسبت به همه مردم کشور وظیفه داریم ولی وظیفه ما نسبت به مردم خوزستان مضاعف است گفت: مشکلات مردم خوزستان و مشکلات منطقه همه را رنج می‌دهد و ماهم به تبع وظیفه سنگینی نسبت به این منطقه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» امروز (جمعه ۵ شهریور) در بدو ورود به خوزستان طی سخنان کوتاهی در فرودگاه اهواز اظهار کرد: امروز این توفیق حاصل شد که به خوزستان سفر کنم.

 

رئیس‌جمهوری افزود: استان خوزستان مردم بسیار خوبی داشته که حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند، مردمی که از همه ظرفیتشان برای دفاع از کشور مایه گذاشتند.

 

وی اضافه کرد: ما نسبت به همه مردم کشور وظیفه داریم ولی وظیفه ما نسبت به مردم خوزستان مضاعف است، مشکلات مردم خوزستان و مشکلات منطقه همه را رنج می‌دهد، ماهم به تبع وظیفه سنگینی نسبت به این منطقه داریم.

 

آیت الله رئیسی تصریح کرد: در این سفر کوتاه امکان دیدارهای مردمی به آن شکل میسر نیست، گرچه دوست داشتم که در این سفر بتوانم با مردم دیدار داشته باشم و همه مسئولان و بخش‌ها اما به صورت مختصر در جریان مهمترین مسائل خوزستان که مردم را رنج می‌دهد قرار بگیرم.

 

وی خاطر نشان کرد: با مسئولان مشورت خواهم کرد تا ببینیم چه راهکارهایی هست تا بتوان گام‌هایی سریع در جهت رفع مشکلات مردم عزیزمان در این خطه برداشت.

 

رئیس دولت سیزدهم یاد آور شد: تمام دغدغه ما این است که بتوانیم مسائل مردم را عموما و مسائل مردم خوزستان را به صورت خاص دنبال کنیم.

 

کد خبر 1088648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha