برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون کامل مردم ایران تا دهه فجر انجام شده است

عین‌اللهی با بیان اینکه تخصیص سهمیه واکسن کرونا در خوزستان روند مطلوبی دارد گفت: برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون کامل مردم ایران تا دهه فجر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «بهرا‌م عین‌اللهی» امروز (جمعه ۵ شهریور) از مرکز 24 ساعته واکسیناسیون اهواز، وکسیناسیون شهید تندگویان و مرکز منتخب نمونه‌گیری ویروس کرونا واقع در مسجد جوادالائمه (ع) اهواز بازدید کرد.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان نمونه ایثارگری در کشور است و مردم شجاع و شهید پرور این استان حماسه‌های خوبی آفریدند.

 

وی با بیان اینکه امروز شاهد نکات خوب و امیدوار کننده بودیم و مردم در امر واکسیناسیون همکاری خوبی دارند که قابل تقدیر است افزود: تبدیل حسینیه و سالن ورزشی به مرکز واکسیناسیون در کشور یک الگو است.

 

عین‌اللهی با اشاره به اینکه برای مهار کرونا ویروس به همیاری همگانی نیاز است اضافه کرد: باید مانند دوران دفاع مقدس در شرایط کرونایی همکاری شود؛ کرونا بحرانی است که دیده نمی‌شود و لازم است مردم در مقابل بحران خود را حفظ کنند.

 

وی با بیان اینکه ویروس کرونا به شکل بمب و موشک است که باید با ماسک و فاصله اجتماعی رعایت شود تصریح کرد: هر واکسن کرونایی موجود باشد باید استفاده شود و مردم به دنبال نوع واکسن نباشند و مطمئن باشند واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان هستند وارد کشور می‌شود.

 

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و اکنون در امتحان بیماری کرونا ویروس قرار دارد.

 

وی همچنین در حاشیه بازدید رئیس جمهور از بیمارستان رازی اهواز، با اشاره به ‌اقدامات انجام شده از سوی کادر بهداشت و درمان خوزستان برای کنترل بیماری کرونا عنوان کرد: مردم باید برای کنترل بیماری کرونا با کادر بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشند. 

 

عین‌اللهی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مدافعان سلامت در ۲ سال گذشته برای مقابله با ویروس‌ کرونان ابراز کرد: برای کنترل بیماری کرونا در کشور مردم باید هرگونه واکسن موجود را دریافت کنند و واکسیناسیون خود را انجام دهند.  ‌

 

وی یاد آور شد: تخصیص سهمیه واکسن کرونا در خوزستان روند مطلوبی دارد و برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون کامل مردم ایران تا دهه فجر انجام شده است.

 

کد خبر 1088658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha