همکاری اوقاف با سپاه نینوا در قالب قرارگاه اجتماعی ومحرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع)

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در قالب قرارگاه اجتماعی و محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(علیه السلام) با همکاری سپاه نینوا و اوقاف و امور خیریه گلستان برنامه های مشترکی را دنبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» در جلسه قرارگاه اجتماعی و محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(علیه السلام)با حضور سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد: اماکن مذهبی  یکی از مولفه هایی است که رشد و توسعه جامعه را نشان می دهد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: در استان گلستان پنج هزار و 600 موقوفه شامل 71 هزار رقبه وجود دارد که تاکنون به ثبت رسیده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: سه هزار و 700 مکان مذهبی در سطح استان گلستان وجود دارد.

 

وی ابراز داشت: از اتفاقات مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که 33 درصد از اماکن مذهبی استان پس از پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است.

 

این مقام مسئول به قرارگاه اجتماعی و محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: طرح ها و اقداماتی را به صورت مشترک با مجموعه سپاه نینوا در قالب این قرارگاه تعریف شود تا بتوانیم مشکلات مردم را در مناطق محرم کاهش دهیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: با ابتکار سپاه نینوا استان گلستان قرارگاه محرومیت زدایی حسن مجتبی (علیه السلام) شکل گرفته که مجمعی برای علاقمندان و دستگاه های اداری استان برای خدمت بیش از پیش و موثر به مردم استان گلستان است.

 

وی افزود: امیدواریم این قرارگاه بتواند مشکلات مردم استان را پیش از پیش با توجه به مشکلاتی که در سطح جامعه وجود دارد را کاهش دهد.

 

کد خبر 1088661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha