تسریع در واکسیناسیون عمومی وتوزیع عادلانه واکسن ضروری است

خادمی با اشاره به روند اکسیناسیون عمومی، گفت: تسریع در واکسیناسیون عمومی و توزیع عادلانه واکسن ضروری است.

« سید موسی خادمی» امروز در سخنانی با اشاره به جلسه شورای معاونین وزارت کشور، اظهار داشت: در این جلسه پیرامون اهمیت کنترل بازار  طرح واکسیناسیون عممی تاکید شده است.

 

استاندار لرستان با اشاره به روند واکسیناسیون عمومی در استان لرستان، افزود: بحث تسریع در واکسیناسیون و  توزیع عادلانه واکسن در سطح کشور ضروری است.

 

وی ادامه داد: لازم است در زمینه واکسیناسیون و توزیع آن زمینه عدالت و مساوات در دستور کار قرار گیرد.

 

خادمی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه شورای معاونین وزارت کشور تاکید شد، زمینه ای فراهم شود که بخش خصوصی فرصت پیدا کند تا در زمینه واردات واکسن به کشور وارد عمل شود.

 

وی اذعان داشت: در این نشست بحث کنترل و مقابله با بیماری کرونا و مسائل تنظیم بازار مطرح شد و استانداران سراسر کشور،پیشنهادات و نظرات خود را ارائه کردند.

 

خادمی گفت: از جمله موضوعاتی که مورد تاکید قرار گرفت، بحث تسریع در واکسیناسیون و  توزیع عادلانه واکسن در سطح کشور بود که لازم است در این زمینه عدالت و مساوات در دستور کار قرار گیرد و بخش خصوصی فرصت پیدا کند تا در زمینه واردات واکسن به کشور وارد عمل شود.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: در ادامه در زمینه کنترل بازار با توجه به شرایط جامعه و مشکلات مردم، نظارت های بیشتری از طرف دستگاه های مرتبط اعمال شود تا قیمت‌ها کنترل شده و مردم دچار مشکل نشوند.

کد خبر 1088664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha