حل مشکلات اقتصادی و مهار گرانی اولویت دولت سیزدهم باشد

حجت الاسلام شهابی گفت: مسائل و مشکلات حاد اقتصادی و گرانی های افسارگسیخته مردم را کلافه و سردرگم کرده و حل این مشکلات باید سرلوحه کار دولت سیزدهم باشد.

حجت الاسلام «عین الله شهابی» با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دولت انقلابی برای خدمت آرام و قرار ندارد و مردم باید دولت انقلابی را یاری کنند.

 

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: دولت وفاق ملی ایفای نقش همه را در جامعه می طلبد، دولت به سوی همه دست یاری دراز کرده و برای رفع مشکلات کشور از همه صاحب نظران و مردم انتظار کمک دارد.

 

وی بیان کرد: امیدوارم با تلاش جهادی که ما از دولت فعلی می بینیم تحول گسترده ای در کشور ایجاد شود؛ البته زمانی تحول ایجاد خواهد شد که همه ما برای کمک به دولت آستین همت بالا بزنیم.


حجت الاسلام شهابی در خصوص مسائل مهم و اولویت داری که باید سرلوحه کار دولت سیزدهم باشد، افزود: با طرح این سوال ذهن هر کسی به سوی مسائل و مشکلات حاد اقتصادی و گرانی های افسار گسیخته بازار می رود که واقعاً مردم را کلافه و سردرگم کرده است.

 

امام جمعه آزادشهر تاکید کرد: متاسفانه افزایش قیمت ها چرخه زندگی مردم را بسیار کند کرده است و در این شرایط بسیاری از مردم دیگر قدرت خرید منزل، ماشین و حتی ازدواج را ندارند و گذران معیشت نیز بسیار سخت شده است، گرچه این روزها کرونا نیز مشکلات را مضاعف کرد‌.

 

وی با بیان اینکه مایوس شدن از رحمت الهی جزء گناهان کبیره است، متذکر شد: با وجود همه مشکلات پیشرو خداوند می فرماید:«وَلَا تَيْأَسُوا مِنْ رَوْحِ اللَّهِ»


حجت الاسلام شهابی با بیان اینکه با ورود دولت سیزدهم روح امید در جامعه زنده شد، تصریح کرد: با توجه به روحیه جهادی وخستگی ناپذیر رئیس جمهور مردم با وجود همه مشکلات عدیده به بهبود شرایط و ایجاد انقلاب اقتصادی امیدوار هستند.

 

امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه امروز باید مسئله معیشت در کنار سلامت مردم به صورت جهادی و انقلابی حل شود، ابراز داشت: متاسفانه مشکلات مختلف با بی تدبیری و سوء مدیریت لطمه سنگینی بر کشور وارد کرد و حل این مشکلات به زمان نیاز دارد.

 

وی تاکید کرد: مردم  تحول و رفع همه مشکلات را از دولت سیزدهم انتظار دارند و به طور قطع رفع تمامی مشکلات همت همه را می طلبد.

 

*مردمی بودن راز موفقیت دولت است

حجت الاسلام شهابی گفت: دولت سیزدهم برای اصلاح امور آمده و اگر هر کسی به اندازه توان خود برای رفع مشکلات تلاش کند و دولت سیزدهم را یاری دهد حل مشکلات و چالش های کشور سرعت می گیرد.

 

امام جمعه آزادشهر مردمی بودن را راز موفقیت دولت برشمرد و یادآور شد: کار جهادی و رفتار انقلابی باید سرلوحه دولت سیزدهم باشد.

 

وی با بیان اینکه به طور قطع مشکلات کشور حل شدنی است، افزود: با همه ویژگی ها دولتی موفق است که از فکر، علم و تجربه همه گروه ها بهره گیری کند و دولت وفاق ملی می تواند دولت فائق از مشکلات باشد.

 

حجت الاسلام شهابی با بیان اینکه مشکلات کشور صرفاً توسط یک گروه خاص حل شدنی نیست، متذکر شد: همه فکرها و آحاد مختلف مردم باید برای رفع مشکلات بسیج شوند و به دولت کمک کنند تا این روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر با شتاب بیشتر بر رفع همه مشکلات فائق آید.

 

کد خبر 1088667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha