جریان سازی محرم حسینی در قالب توزیع بسته های فرهنگی

شریعتی با اشاره به اهمیت بسترسازی و شبکه سازی در راستای تمدن نوین اسلامی در مسجد گفت: یکی از برنامه های ماه محرم حسینی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد، توزیع بسته های فرهنگی به مناسبت ماه محرم و گرامیداشت شهدای مدافع حرم است.

« علی شریعتی» در خصوص روند فعالیت های صورت گرفته در کانون فرهنگی هنری شهید آقایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از برنامه های ماه محرم حسینی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد، توزیع بسته های فرهنگی به مناسبت ماه محرم و گرامیداشت شهدای مدافع حرم است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید آقایی افزود: ایام محرم یکی از مناسبت های اصلی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است به ویژه آنکه کانون فرهنگی هنری مسجد جایگاه ویژه ای در این خصوص دارد و می تواند یکی از شاخص های اساسی برای تبیین واقعه عاشورا باشد. 

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مدون به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: در راستای حفظ و تکریم شعائر حسینی واقعه عاشورای حسینی، کانون فرهنگی هنری شهید آقایی واقع در اسلام آباد کرج ۵۰۰ بسته محصولات فرهنگی میان کودکان و نوچوانان توزیع کرد. 

 

وی اظهار کرد: هدف از توزیع این بسته های معیشتی تبیین واقعه عاشورا و ارتباط بخشی آن با حضور شهداء مدافع حرم در راستای دفاع از حرمین شریف است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید آقایی خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰۰ بسته فرهنگي شامل پازل سردار شهید قاسم سليماني ، دستمال اشک، پيکسل و جاکلیدی منقش به تمثال شهداي مدافع حرم و عروسک حجاب است که این محصولات را میان کودکان و نوجوانان عاشورایی اهدا و توزیع کرد. 

 

 

کد خبر 1088720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha