تاکید سردار فدوی در تسریع عملیات بازسازی خانه های زلزله زدگان شهر سی سخت

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تسریع عملیات بازسازی خانه های زلزله زدگان شهر سی سخت به دلیل فرا رسیدن فصل سرما تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز(۵ شهریور ماه) به شهر زلزله زده سی سخت سفر و از نزدیک روند بازسازی خانه های تخریب شده را بررسی کرد.

 

سردار «علی فدوی» در این بازدید که فرماندهان سپاه استان های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، قم و تهران بزرگ در شهر سی سخت حضور داشتند، بر روند تسریع در بازسازی خانه های زلزله زدگان به دلیل فرا رسیدن فصل سرما تأکید کرد.

 
وی در این بازدید ضمن اعلام رضایت از عملیات بازسازی خانه های در دست احداث که از سوی سپاه های استانی در برخی از مناطق شهرستان دنا از جمله روستای سرمورد دنا و همچنین شهر سی سخت در حال احداث است، گفت: امید می رود که ظرف دو ماه آینده بیشتر خانه های زلزله زدگان این شهرستان به بهره برداری برسد.
 
 
سردار فدوی به حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای آئین بهره برداری از خانه های تکمیل شده در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تا حصول نتیجه پیگیر به پایان رسیدن این منازل بوده و سفرهای دیگری نیز در این زمینه صورت خواهد گرفت.
 
 
 
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در راستای تکریم خانواده شهداء و قدردانی از این خانواده های معظم شهدا به دیدار چند خانواده شهید در شهر سی سخت رفت و در محفلی صمیمی پای درد دل آنها نشست.
 
وی در این دیدار ضمن پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: شهداء چراغ راه امروز ما هستند و تکریم خانواده شهداء یک وظیفه شرعی است.
کد خبر 1088739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha