ارسال یک و نیم میلیون دوز واکسن آلوده مدرنا به ژاپن رسوایی دیگری برای آمریکا است

غلامی در یادداشتی به این خبرگزاری آورده است: ارسال یک و نیم میلیون دوز واکسن آلوده ی آمریکایی مدرنا به ژاپن افتضاح و بی آبرویی دیگری بود که از سوی آمریکا رقم خورد و ثابت کرد که جان انسان ها کوچکترین ارزشی برای آنها ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد غلامی» در یادداشتی به این خبرگزاری آورده است: ارسال یک و نیم میلیون دوز واکسن آلوده ی آمریکایی مدرنا به ژاپن افتضاح و بی آبرویی دیگری بود که از سوی آمریکا رقم خورد و ثابت کرد که جان انسان ها کوچکترین ارزشی برای آنها ندارد.

 

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان البرز می افزاید: ژاپن نیز بلافاصله با قطع فوری تزریق واکسن آمریکایی اعلام کرده کشورهای جایگزین را برای واردات واکسن انتخاب می کند. ناگفته پیداست کشور آمریکا و سردمداران آن هیچ گاه برای ما قابل اعتماد و اطمینان نبوده است.

 

نه فقط ایالات متحده بلکه متحدان خبیث آنها مثل انگلستان و فرانسه هم قابل اعتماد نیستند. هنوز ماجرای واکسن های آلوده ای که به اسم داروی انعقادخون از سوی فرانسه به ایران داده شد و باعث ابتلای تعدادی از هموطنان ما به بیماری ایدز گردید را فراموش نکرده ایم.

 

قطع به یقین ارسال واکسن های آلوده ی مدرنا از سوی آمریکا به ژاپن را می توان جنایت حقوق بشری مثل بمباران اتمی و ناجوانمردانه ی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی از سوی آمریکا به شمار آورد.

 

بنابراین برخلاف اینکه آنها همیشه دم از شعارهای توخالی حقوق بشری میدهند لکن با اقدامات خود در کشورهای دیگر ثابت کرده اند که در طول تاریخ همیشه جنایتکار بوده اند.

 

همگان شاهد بودیم رهبر حکیم و فرزانه ی انقلاب اسلامی چندی پیش به درستی به غیرقابل اعتماد بودن آمریکائیها و متحدان آن اشاره فرموده و ورود واکسن از کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه را ممنوع اعلام کردند که نشان از درایت و دوراندیشی معظم له دارد و اینکه تجربیات گذشته مشخص کرده کشورهای یادشده فقط بدنبال منافع شوم خود بوده و همانگونه که اشاره شد جان انسان ها کمترین ارزشی برای آنها ندارد.

کد خبر 1088740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha