احداث ۲۶۲ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی قزوین

وارثی گفت: امسال ۲۶۲ واحد مسکونی را برای مددجویان بهزیستی احداث خواهیم کرد که این امر نقش موثری در کاهش مشکلات جامعه هدف سازمان ایفا می‌ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، «علیرضا وارثی» در مراسم افتتاح سه واحد مسکن مددجویی بهزیستی بیان کرد: یکی از رسالت‌ های مهم سازمان بهزیستی برای جامعه هدف،  تأمین مسکن خانواده‌های دارای معلول است.

 

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: از سال ۸۹ احداث مسکن بهزیستی به صورت مسکن مهر، تعاونی و خود مالکی شهری و روستایی آغاز شد که ۴ هزار و ۲۰۳ واحد آن سهیمه استان بود.

 

وی اعلام کرد: از مجموع سهمیه استان، ۲ هزار و ۷۵۰ واحد تاکنون ساخته و واگذار شده و یک هزار و ۷۵۹ واحد هم در حال ساخت است و تاکنون ۱۱ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به این واحدها اختصاص یافته است.

 

وارثی تصریح کرد: امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت سه واحد مسکونی در شهر قشلاق در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع که توسط یکی از خیران منطقه اهدا شده است، افتتاح شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این واحدهای مسکونی ۸۰ متری با زیر بنای ۱۳۰ متر و ۵ میلیارد تومان اعتبار به مددجویان زیرپوشش واگذار شد.

 

گفتنی است بهزیستی استان قزوین دارای ۱۱۰ هزار مددجو است.

کد خبر 1088782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha