طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای گرم به نیت ۷۲ شهید کربلا

صفری گفت: به همت مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) زنجان وهم افزایی کمیته امداد استان زنجان ۷۲ دیگ غذای گرم به نیت ۷۲ شهید کربلا، در /آشپزخانه اطعام حسینی واقع در دانشگاه زنجان طبخ و دربین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در ایام ماه محرم با هدف هدایت نذورات مردمی به سوی نیازمندان شهر، 72 دیگ غذای گرم به نیت 72 شهید دشت کربلا، طبخ و دربین نیازمندان توزیع کرد.

 

هدایت صفری با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در طبخ و توزیع گفت: با اجرای طرح نذرواره حسینی درصدد هستیم تا نذورات مردمی در ماه محرم به سمت نیازمندان آبرومند هدایت شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به  هدف دیگر این طرح که ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری بین مردم و گره زدن خیر و احسان با مفاهیم انسانی و دینی است، گفت: هزینه تامین  و طبخ این میزان غذای گرم توسط خیّران نیک اندیش و مردم نوعدوست با هم افزایی کمیته امداد استان انجام شده  وتلاش می شود با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا وپیشگیری از این ویروس کمک های مردمی برای تامین بسته های معیشتی وجیره خشک هدایت شود.

 

صفری ضمن قدردانی ازاندیشه ورفتار زیبای مردم خیر استان، از آمادگی دفاتر 14گانه کمیته امداد ومراکز نیکوکاری برای دریافت وتوزیع نذورات هم استانیهای زنجانی در بین نیازمندان خبرداد وافزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری تلفن نیکوکاری 33116، کد دستوری #024*1*8877*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد بانک ملی در این طرح که تا پایان ماه صفر ادامه دارد مشارکت نمایند.

کد خبر 1088806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha