تولید برنامه فرهنگی اجتماعی«دیجیتال زادگان» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از تولید برنامه ای گفت وگو محور برای پاسخگویی به چالش ها، دغدغه ها، مشکلات و سوالهای نوجوانان دهه هشتادی با عنوان « دیجیتال زادگان» در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: برنامه گفت و گو محور «دیجیتال زادگان» با هدف پاسخگویی به چالش ها، دغدغه ها، مشکلات و سوال های نوجوانان دهه هشتادی در ۲۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای در آران و بیدگل تولید می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج)، پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت، مؤسسه بنیان محکم خانواده و مدیریت آموزش و پرورش و حمایت این اداره در مؤسسه بنیان محکم خانواده وابسته به پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت تهیه می شود.


ضابطی با اشاره به اینکه توسعه «فناوری» و گسترش «رسانه‌ها» اصلی‌ترین عامل تغییر نوجوانان است تصریح کرد: این برنامه با حضور ۶ تا ۱۲ مخاطب نوجوان و کارشناسان برتر حوزه نوجوانان، چهارشنبه هر هفته رأس ساعت ۱۹ از صفحه رسمی اینستاگرامی راتیو به نشانی @RATIO.IR پخش می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: این طرح ویژه نوجوانان، اولیاء تعلیم و تربیت و مدارس، والدین و خانواده‌ها، صاحبان رسانه و کنشگران فرهنگی اجتماعی و افکار عمومی جامعه است و به صورت هفتگی تولید خواهد شد،

 

ضابطی اضافه کرد: گفت و گوهایی که در این برنامه صورت می گیرد با محوریت سبک زندگی نوجوانان، پوشش و ظاهر نوجوان ایرانی، تعامل نوجوان و نظام تربیتی جامعه، آرزوها، تخیل‌ها و دغدغه‌های نوجوان، چگونگی هزینه و درآمد نوجوانان، نگاه نوجوان ایرانی به کشورهای خارجی، آینده پژوهی نوجوانان در افق ۲۰ سال آینده، ارتباطات نوجوانان با جنس مخالف، دین‌داری و شاکله تفکری نوجوان انقلابی‌گری نوجوانان و نسبت با ملیت و سرزمین و ... خواهد بود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: نوجوانان علاقه مند می توانند جهت حضور در این برنامه با شماره ۰۹۰۳۲۵۹۷۴۸۵ تماس حاصل نمایند تا در این برنامه به بررسی دغدغه های آنان توسط کارشناسان پرداخته شود.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از موفق ترین کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند./

 

کد خبر 1088836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha