برای توسعه و پیشرفت نباید منتظر تخصیص اعتبارات باشیم

معتمدی با تاکید بر اینکه برای توسعه و پیشرفت باید تلاشمان این باشد که اعتبارات را جذب کنیم و منتظر تخصیص اعتبارات نباید باشیم، گفت:همه دستگاه‌های اجرایی باید تلاش نمایند و برای اجرایی کردن مصوبات کار را تا تحقق موضوع دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدصادق معتمدیان» شامگاه(۵ شهریور) در نشست جمع بندی سفر به شهرستان داورزن با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید تلاش نمایند و برای اجرایی کردن مصوبات کار را تا تحقق موضوع دنبال کنند، گفت:شهرستان داورزن یک شهرستان تازه تاسیس به شمار می‌رود و محرومیت‌هایی دارد‌.

 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با این رویکرد در زمینه محرومیت زدایی از این شهرستان تلاش خواهیم کرد تا دغدغه مردم برطرف شود همچنین اگر در بحث توانمندسازی مردم را توانمند کنیم، قطع یقین مهم ترین مشکل در شهرستان حل خواهد شد.

 

معتمدیان با تاکید بر اینکه برای توسعه و پیشرفت باید تلاشمان این باشد که اعتبارات را جذب کنیم و منتظر تخصیص اعتبارات نباید باشیم، گفت: در مناطقی که محرومیت وجود دارد باید با همت، کار جهادی و تلاش شبانه روزی کار کرد، در این راستا تا زمانی که در عرصه خدمت رسانی به مردم هستیم، باید قدر بدانیم و به مردم خدمت کنیم.

 

وی با اشاره به سفر خود به داورزن اظهار کرد: خوشبختانه این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در حوزه کشاورزی، دامداری و معدن دارد‌ لذا یکی از موضوعاتی که در جلسه جمع‌بندی مصوب شد بحث شناسایی فرصت‌های شغلی، برندسازی محصولات و تمرکز بر صنایع تبدیلی بود.

 

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز ۶۰ مصوبه در حوزه‌های اقتصادی، زیرساختی، روستایی، عمرانی و مدیریت شهری برای توسعه شهرستان داورزن در نظر گرفته شد و طی تکالیفی که برای دستگاه‌های اجرایی مشخص شده، اکثر مصوبات این سفر تا پایان سال اجرایی خواهد شد و دبیرخانه پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی گزارش پیشرفت کار را مرتبا به ما اعلام می‌نمایند.

کد خبر 1088840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha