فرهنگ نقدپذیری و مطالبه‌گری در کشور ضعیف است/ ضرورت میدان دادن به جوانان

قاسمی با اشاره به ضرورت میدان دادن به جوانان، گفت: فرهنگ نقدپذیری و مطالبه گری در کشور به خصوص در دستگاه های اجرایی دچار ضعف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (۶ شهریور) در نشست صمیمی با جمعی از جوانان فعال سیاسی، رسانه ای و فرهنگی بیرجند اظهار کرد: همه انبیاء و اولیای الهی به اقتضای زمان خودشان به دنبال پیاده سازی دین خداوند در جامعه بودند و اسلام کاملترین دین است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز دولت اسلامی است، گفت: رکن امر به معروف و نهی از منکر از وظایف فردی و دینی همگان است اما اقتضائات اجتماعی در هر زمانی از تاریخ موجب شده تا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به صورت کامل اجرا نشود.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه جوانان در جامعه، تأکید کرد: جوانان از سرمایه‌های اصلی و ارزشمند کشور هستند که آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری دارند.

 

قاسمی ادامه داد: در کشور ما علی رغم اینکه آزادی وجود دارد اما پذیرش نقد و مطالبه گری به خصوص در دستگاه های اجرایی کشور دچار ضعف است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به انجام اقدامات مبنایی در بحث مسائل مختلف فرهنگی، گردشگری و بازار افزود: باید دولت و مجلس باید برای اصلاح قوانین دست و پاگیر و رفع موانع تولید و بروکراسی اداری کاری انقلاب انجام دهد.

 

وی بر پاسخگویی درست به شبهات نسل جوان تأکید کرد و گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب باید جوانان را وارد میدان کرد و از نیروی آنان غفلت نشود.

 

 

کد خبر 1088847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha