ادامه کمک های مومنانه و توزیع ۶۰ بسته حمایتی با کمک خیران و اعضای کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: همزمان با ماه محرم ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیون تومان با کمک خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری بعث شهرستان تویسرکان بین نیازمندان توزیع شد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: درقالب رزمایش کمک های مومنانه با همت خیران، هیات امنای مسجد النبی (ص) و اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان 60 بسته معیشتی به ارزش 15 میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان تویسرکان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان  افزود: رزمایش کمک مومنانه یک اقدام پسندیده در تقویت بنیه معیشتی اقشار ضعیف است که  تا ریشه کنی کرونا استمرار دارد.

 

وی بیان کرد: کمک به خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا که شرایط اقتصادی مناسبی در این روزها ندارند از اهداف اجرای این رزمایش است و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

 

خدابخشیان افزود:  همچنین با همت خیران تا کنون در چندین نوبت کمک هزینه جهیزیه و چندین قلم وسیله جهیزیه بین زوج های جوان نیازمندان اهدا شده است.

 

وی اظهار داشت: بعضی از خانواده ها در شرایط کرونا آسیب دیده اند، مردم می توانند توزیع نذورات و خیرات خود را به صورت هدفمند در راستای کمک‌های مومنانه و برای التیام مشکلات اقشار آسیب دیده از کرونا سوق دهند.

 

وی با اشاره به بیانات معظم رهبری که به مواسات و کمک های مومنانه در ایام کرونا تاکید داشتند، گفت: شرایط کرونا برای بعضی از خانواده ها سخت است بنابراین نیازمند کمک هستند.

 

 

کد خبر 1088891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha