ایده تولید«دیجیتال زادگان» بررسی چالش های نوجوانان دهه هشتادی است

مدیر امور رسانه کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل گفت: ایده اصلی تولید برنامه «دیجیتال زادگان»، پاسخگویی به چالش های فکری نوجوانان و جوانان است.

محمدرضا رحمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ایده اصلی تولید برنامه «دیجیتال زادگان»، پاسخگویی به چالش های فکری نوجوانان و جوانان است.

 

مدیر امور رسانه کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل افزود: برنامه تلویزیونی دیجیتال زادگان در ۲۴ قسمت‌ ۴۵ دقیقه ای به صورت هفتگی، چهارشنبه هر هفته رأس ساعت ۱۹ از صفحه رسمی اینستاگرامی راتیو به نشانی @RATIO.IR پخش می شود و در هر قسمت با حضور یک نفر مجری کارشناس و ۱۲ نوجوان دختر و پسر، گفتگوهایی در موضوعات مختلف شکل می گیرد.

 

رحمتی ادامه داد: در این برنامه تلاش شده با استفاده از فرم‌های جذاب تصویری رسانه‌ای با دعوت نوجوانان با گرایش‌های مختلف، این قشر درباره خود و دغدغه‌هایشان اظهار نظر کنند و بدون پیرایه و واسطه هایی همچون پدر و مادر، مدرسه، مردم و رسانه جامعه را مخاطب ذهن پنهان خود قرار دهند.

مدیر تولید دیجیتال زادگان اظهار داشت: اجرای این برنامه با حضور مجری کارشناسی که خود متخصص حوزه نوجوان و جوان است و در موضوع سبک زندگی صاحب نظر است انجام می شود و تلاش می شود بدون ورود محتوایی به اظهار نظر نوجوانان و یا گاردگرفتن و یا قضاوت‌های لحظه‌ای، نوجوانان در محیطی آرام و البته چالش‌برانگیز همه حضار روبروی دوربین دیدگاه‌های خود را بدون سانسور بیان کنند تا هم بتوانند درونیات خود را برای دیگران آشکار کنند و هم اینکه بتوانند خود نیز شاهد روایت‌های زندگی خود باشند.


رحمتی تصریح کرد: انتشار این برنامه در فضای عمومی جامعه، خود می‌تواند جریان‌ساز این سبک از گفتگو و تعامل جمعی باشد ضمن آنکه می‌تواند کلیدواژه های اصلی زندگی نوجوانانه را در بستر عمومی جامعه طرح و بسط داده و به نرمی سعی کند محیط اطراف به نوعی سازگاری با این ادبیات نسل جدید دست یابد.

 

وی افزود: محیط ضبط برنامه متنوع و در لوکیشن‌های واقعی همچون خانه‌های تاریخی، کافی شاپ، کویر، پارک، مدرسه، مغازه‌های بازی و گیم، ورزشگاه، مسجد، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی امام زمان(عج) خواهد بود.

کد خبر 1088895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha