پروژه «سد لاستیکی» ماسال دهه فجر ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد

پورحضرت با اشاره به اینکه پروژه سد لاستیکی ماسال چندین ماه راکد بود گفت: با حمایت های استاندارچند ماهی است که این پروژه فعال شده و بنا به تعهد شرکت آب منطقه ای در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مااسل اظهار کرد: امام خمینی(ره) شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگوی اخلاص، پرکاری و مردمی بودن و نمادها و نشانه‌های راه پیشرفت و سرافرازی ملت ایران می‌دانستند.

 

فرماندار ماسال افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم راه و سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان نقشه راه و مسیر شاخص دولتمردان در نظر گرفته است.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: معنا و مفهوم نامگذاری هفته دولت آن است که راه ما و دولتمردان همان راه شهیدان رجایی و باهنر است، شهیدانی که به درستی مصداق ایمان، اخلاص و تلاش، رشادت و دلیری  در مقابله با مشکلات محسوب می‌شوند.

 

پورحضرت با اشاره به شیوع  بیماری کرونا تصریح کرد: از مدافعان سلامت، کادر درمان شهرستان، اصناف، بازاریان، مردم شریف و تمامی مدیرانی که در مدیریت و مقابله با این بیماری تلاش کردند تشکر می‌شود.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: در حوزه درمانی تلاش‌های فراوانی صورت گرفت و بخش‌های جدیدی تحت عنوان درمانگاه تخصصی، بخش اطفال و بخش ای.سی.یو، تجهیز و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان از جمله پروژه هایی است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی با اشاره به بحران آب و خشکسالی در کشور در سال زراعی جدید اظهار کرد: مدیران مربوطه تمام تلاش خود را در راستای تامین آب شرب و آب زراعی انجام دادند.

 

فرماندار ماسال با اشاره به عملکرد شهرستان از هفته دولت سال ۱۳۹۹ تا هفته دولت سال جاری گفت: هفته دولت سال ۱۳۹۹، ۹۵ طرح عمرانی تولیدی خدماتی را با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح کردیم که این مهم  برآیند زحمات و تلاش های خادمین شما مردم بود که لازم است از زحمات همه مدیران  تقدیر و تشکر کنم.

 

وی تصریح کرد: در دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۹، ۱۶۳  طرح عمرانی اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان در شهرستان به بهره برداری رسید و در هفته دولت امسال  که مقارن با آغار به کار دولت مردمی است  به نوعی از آغازین روز این هفته یعنی دوم شهریور ماه شاهد افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف هستیم که در این هفته  ۱۷۰ طرح عمرانی، خدماتی ‌و اشتغالزایی کوچک و بزرگ را با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه های مختلف عمران شهری و روستایی اعم از راه اجرای طرح های هادی روستایی، تامین انرژی، آب، مسکن محرومین و سایر حوزه های تولیدی و گردشگری داشتیم.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه پروژه توسعه راه و روکش آسفالت محور ماسال به گیلوان و سد لاستیکی ماسال دو مطالبه مهم مردم این شهرستان از ما بود خاطرنشان کرد: با تلاش هایی که در دو سال متوالی سال ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰ برای پروژه توسعه راه و روکش آسفالت ماسال گیلوان صورت گرفت؛ دو تفاهم‌نامه  با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان منعقد و حدود 3 میلیارد و 640 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تامین و تصویب شد و قابل ذکر است عملیات اجرایی پروژه در دو فاز آغاز شده است.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه پروژه سد لاستیکی ماسال چندین ماه راکد بود اظهار کرد: با حمایت های استاندار چند ماهی است که این پروژه فعال شده و بنا به تعهد شرکت آب منطقه ای در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

 

وی افزود: در سال 1399 یکصد طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر 11 میلیار و 825 میلیون تومان و در  سال جاری برای 94 طرح عمرانی اعتباری بالغ بر 27 میلیارد و 400 میلیون تومان برای دستگاه های مختلف داشتیم.

 

پورحضرت گفت: 9 میلیارد تومان هم برای توسعه و تکمیل راه های روستایی اعتبار اختصاص داده شده که در ماه های آتی شاهد احداث و روکش راه های روستایی خواهیم بود.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه 130 درصد افزایش منابع نسبت به سال گذشته داشته ایم تصریح کرد: در این مدت از ظرفیت و منابع در اختیار مدیران استانی و منابع ملی هم بهره گرفته ایم که  از پشتیبانی مدیران کل استان تقدیر و تشکر به عمل می آید

کد خبر 1088896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha