کانون های فرهنگی هنری مساجد محور هدایتگری در طرح قرآنی ۱۴۵۵ هستند

مظاهری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری محور هدایتگری و اجتماعی کردن مفاهیم قرآنی در طرح قرآنی ۱۴۵۵ هستند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری محور هدایتگری و اجتماعی کردن مفاهیم قرآنی در طرح قرآنی ۱۴۵۵ هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح قرآنی ۱۴۵۵ در ایستگاه پانزدهم خود با شعار «قرآن، امید، زندگی» و با محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

 

وی ابراز کرد: در راستای نهادینه کردن مفاهیم قرآنی در خانواده و اجتماع، کانون های فرهنگی هنری مساجد از نگاه هنر به سبک زندگی قرآنی کمک خواهند کرد.

 

مظاهری گفت: در این راستا از ظرفیت ائمه جماعات مساجد و اساتید قرآنی استان در برگزاری جلسات آموزشی و تبیین آیات منتخب استفاده شده و همچنین بهره گیری از رسانه های استان در راستای اجرای مطلوب و با گستره بالای طرح و استقبال عموم در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای شرکت علاقه‌مندان در بخش جشنواره ای طرح قرآنی ۱۴۵۵ فرایندی در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir جهت بارگذاری آثار ایجاد گردیده و تا آخرین روز از هفته پایانی اجرای طرح، فرصت بارگذاری اثر وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه گسترش طرح هدایتگری و اجتماعی کردن مفاهیم قرآنی در جامعه از وظایف کانون های مساجد است افزود: محقق کردن شعار «قرآن، امید، زندگی» بین مردم استان به ویژه نوجوانان و جوانان یکی دیگر از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

کد خبر 1088900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha