ویژه برنامه های طرح ملی فهما سال ۱۴۰۰ در البرز آغاز شد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای ویژه برنامه های طرح ملی فهما گفت: ویژه برنامه های طرح ملی فهما سال ۱۴۰۰ در البرز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» در نشست اداری هفتگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که شنبه ۶ شهریور در سالن اجتماعات ستاد فهما استان البرز برگزار شد گفت: ویژه برنامه های طرح ملی فهما سال ۱۴۰۰ در البرز آغاز شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: طرح ملی فهما بستری منسجم در راستای زیست مومنانه در قالب کانون های فرهنگی هنری مساجد است که از سال گذشته به صورت منسجم در استان البرز اجرا شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت همدلی و همراهی نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی با توجه به خاستگاه مساجد اظهار کرد: همبستگی و همراهی نیروهای فعال فرهنگی هنری در خاستگاه مساجد بستری از رشد و آگاهی را برای نوجوانان و جوانان ایجاد و احیاء می کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بیان کرد: نیروهای ستاد فهما استان البرز با در نظر گرفتن اهمیت تحقق برپایی طرح ملی فهما که ارزیابی فعالیتی آنان نیز بر همین اساس انجام می شود نسبت به اجرا و تحقق این طرح همت ویژه ای دارند. 

 

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: بسترسازی به منظور اجرای برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونا از دیگر شاخص های فعالیتی در عرصه طرح ملی فهما است که متناسب با این مهم برنامه ریزی لازم انجام می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1088946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha