بهره‌برداری از ۴۱ پروژه در بخش اسالم

در پنجمین روز از هفته بزرگداشت دولت، ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بخش اسالم شهرستان تالش به بهره‌برداری رسید.

«لیلا یاری» در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بخش اسالم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در خانه ملت، فرماندار تالش و جمعی از مسئولان محلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۴۱ پروژه بخش اسالم به صورت تجمیعی در ساختمان دهیاری اوله‌کری به بهره‌برداری رسید.

 

بخشدار اسالم با بیان‌اینکه پروژه‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شامل اجرای عملیات آسفالت راه روستایی بالاده لمرسفلی، روکش آسفالت کریم‌سرا- ملامحله اسالم و روکش آسفالت محور اسالم به خلخال به طول ۲ کیلومتر(محدوده خرجگیل) به بهره‌برداری رسیدند، افزود: نصب ترانس‌های ۵۰،۱۰۰،۲۰۰ کیلوواتی جهت تقویت برق در مناطق مختلف اسالم، اصلاح و تبدیل ۱۲۳۰ متر کابل فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار(خیابان جمهوری اسلامی شهر اسالم)، اصلاح و تبدیل ۱۳۵۰ متر کابل فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار(روستای شونه‌محله)، اصلاح و تبدیل ۱۷۰۰ متر کابل فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار(روستای ویشخصه محله) و احداث ۲۲۵۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار در سطح بخش پروژه‌های شرکت توزیع برق بودند که امروز به بهره‌برداری رسیدند.

 

وی به بهره‌برداری از ۱۸ پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش اسالم در پنجمین روز از هفته دولت اشاره کرد و گفت: شن‌ریزی، تعریض معابر، پارک کودک و نصب ست‌های ورزشی، اجرای کانال‌های دفع آب‌های سطحی، تعریض و تقویت آب‌های شرب و احداث ساختنمان دهیاری، آزادسازی معابر روستایی مطابق طرح هادی مصوب و نصب تابلوی ورودی در روستاها از طرح‌هایی بودند که مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

 

یاری تصریح‌ کرد: آسفالت معابر روستای گتسگر که به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی شده بود، دیگر پروژه‌ای بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

 

بخشدار اسالم با بیان‌اینکه همچنین در پنجمین روز از هفته دولت، پنج پروژه عمرانی شهرداری اسالم، مسکن مددجویی بهزیستی و دکل مخابراتی روستای اوله‌کری به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: همچنین امروز یک کارگاه البسه و سه واحد مسکن مددجویی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

 

یاری خاطرنشان‌کرد: برای بهره‌برداری از این  ۴۱ پروژه در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر 1088989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha