مرحله عملی سی و پنجمین آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي در ایلام برگزار شد

مرحله عملی سی و پنجمین آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي صبح امروز(۶ شهریور) در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی با حضور داوطلبان این آزمون در ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در حاشیه برگزاری این آزمون، اظهار کرد: سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصيلي۱۴۰۰-۱۳۹۹ و سی و پنجمین آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي در ۶ حوزه این استان به دو صورت علمی و کتبی برگزار می شود.

 

«جمیلا ملکشاهی» تصریح کرد: سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش در رشته های گرافیک رایانه‌ای، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه‌ای، چهره سازی،  مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده  و  طراحی و توسعه صفحات وب برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون های کتبی و عملی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز آزمون فراهم شده است، تصریح کرد: سی و پنجمین آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي در تاریخ های ششم تا دهم  شهریور  ماه ۱۴۰۰  برگزار می شود.

 

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: آزمون کتبی این آزمون ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ یازدهم و دوازدهم شهریور ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

 

ملکشاهی بیان کرد: تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون جامع  عملی در استان  ۵۷۳  نفر و در آزمون ادواری  عملی ۲۴۶نفر است، افزود: جمع شرکت کنندگان عملی  ۵۷۳ نفر و جمع شرکت کنندگان کتبی ۶۴۳ نفر است، ابراز کرد: در مجموع شرکت کنندگان ادواری عملی ۲۴۶ نفر و  شرکت کنندگان ادواری مجازی ۲۶۸ نفر هستند.

 

وی بیان کرد:  در این آزمون در شهرستان ایلام ۸۷ نفر  عملی و ادواری  ۲۶۴ نفر (عملی) ، در شهرستان آبدانان  ۱۱۰ نفر عملی، در شهرستان دهلران  ۱۱۶ عملی، در شهرستان هلیلان ۸۹ نفر عملی، در شهرستان ایوان ۸۱ نفر و در دشت عباس ۹۰ نفر است.

 

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ابراز کرد: ین آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

ملکشاهی خاطرنشان کرد: افراد شرکت کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و  آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش و پرورش می شوند.

 

کد خبر 1088992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha