۸۷ پروژه در بشرویه افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار بشرویه گفت: همزمان با هفته دولت ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان در بخش های مختلف کشاورزی، آب رسانی، ارتباطات، بهداشت و درمان و میراث فرهنگی و ورزش افتتاح و کلنگ زنی می شود.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 87 پروژه با اعتباری بالغ بر 72 میلیارد و 274 میلیون تومان در بشرویه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار بشرویه در ادامه بیان کرد: از تعداد پروژه های مذکور هفته دولت 74 پروژه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد و 970 میلیون تومان افتتاح و 13 پروژه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 170 میلیون تومان در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

 

وی به پروژه های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: از مجموع تعداد پروژه های افتتاحی 49 پروژه روستایی و 25 پروژه شهری است.

 

شفیعی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی این شهرستان سه میلیارد و 800 میلیون تومان در دستور کار است، گفت: در حوزه شهری تعدادی پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 800 میلیون تومان جهت احداث فضای سبز و کف سازی معابر افتتاح می شود.

 

فرماندار بشرویه در خصوص پروژه های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طی هفته دولت در این زمینه اینترنت چهار روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان به اینترنت پرسرعت ارتقا می یابد.

 

وی با اشاره به اینکه سه پروژه در حوزه گازرسانی طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می شود، ادامه داد: برای این پروژه های اعتباری بالغ بر هفت ملیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است و در این راستا 9 روستا از نعمت گاز در بشرویه برخوردار خواهند شد.

 

شفیعی به پروژه های حوزه راهداری طی هفته دولت اشاره کرد و افزود: در این راستا پنج پروژه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 900 میلیون تومان در این شهرستان افتتاح می شود که شامل احداث پل و روکش آسفالت است.

 

فرماندار بشرویه در ادامه بیان کرد: در حوزه ورزش نیز سه پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 460 میلیون تومان طی هفته دولت در شهرستان بشرویه به بهره برداری می رسد.

 

وی با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب 2 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در بشرویه طی هفته دولت افتتاح می شود، ادامه داد: این پروژه ها مربوط به بحث آب رسانی به 2 روستای این شهرستان است و با افتتاح این پروژه ها بحث آب رسانی به روستاهای شهرستان بشرویه تکمیل می شود.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان یک پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون افتتاح می شود، گفت: در حوزه میراث فرهنگی نیز بحث افتتاح پهار پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 80 میلیون تومان طی هفته دولت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1089002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha