نگارخانه وحدت درمیان افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، نگارخانه و مرکز ‌آموزشی وحدت شهرستان درمیان با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

«سید علی زمزم» معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم به خبرنگار شبستان گفت: ساخت نگارخانه و مرکز ‌آموزشی وحدت شهرستان درمیان از سال 1392 در زمینی با زیربنای ۳۰۰ مترمربع آغاز شد.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه با هزینه کرد ۸۰۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی، ۳۰۰ میلیون تومان از بنیاد علوی و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی ساخته و تجهیز شده است، افزود: نگارخانه ظرفیت نمایش 70 اثر را دارد و با هدف بهره برداری بیشتر از فضای فراهم شده، در کنار نگارخانه، مرکز آموزشی نیز ساخته شده است.

 

وی ادامه داد: در افتتاحیه این نگارخانه، ۳۰ عکس از نقاط تاریخی و ‌آثار طبیعی شهرستان درمیان و همچنین ۳۰ اثر گرافیکی با موضوع رضوی و مذهبی به معرض دید عموم درآمده است.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی شهرستان‌های استان دارای نگارخانه هستند، افزود: نگارخانه شهرستان طبس متعلق به شهرداری است که امیدواریم با افتتاح مجتمع فرهنگی هنری این شهر، نگارخانه حوزه فرهنگ و ارشاد نیز، راه اندازی شود.

 

زمزم یادآور شد: در هفته دولت امسال، چهار نگارخانه در شهرستان های زیرکوه، درمیان، سراین و بشرویه به بهره برداری می‌رسد.

 

 

کد خبر 1089003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha