توزیع ۶ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان گلستان

سلمان زاده گفت: تعداد ۶ هزار بسته لوازم التحریر در استان گلستان توسط بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح «مشق احسان» تامین شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان، «محمدمهدی سلمان زاده» ظهر امروز شنبه 6 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: با نزدیک شدن اول مهر و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ تعداد 6 هزار بسته لوازم التحریر در استان گلستان توسط بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح «مشق احسان» تامین شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان افزود: برابر سنوات قبل این لوازم در بین دانش آموزان بی بضاعت و در مناطق کمتر توسعه یافته و توسط گروه های جهادی، مراکز نیکوکاری و هیئات شاخص همکار ستاد در استان توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: محتویات لوازم التحریر شامل؛ کیف و نوشت افزار و ارزش ریالی هر بسته ۱۸۰ هزار تومان است.

 

سلمان زاده گفت: این اقلام توسط بنیاد احسان به طور رایگان در اختیار توزیع می شود و با برنامه ریزی صورت گرفته با گروه های جهادی همکار در استان مقرر شد این تعداد با مشارکت و کمک مردمی افزایش یابد.

 

وی در پایان مشارکت مردمی همه خیرین و گروه های مردم نهاد استان در این کار خداپسندانه و با ارزش با توجه به شرایط کرونایی و پایین آمدن سطح درآمدی خانوارها درخواست کرد.

 

 

 

کد خبر 1089030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha