بهره برداري از دو پروژه آبرساني در شهرستان اراك همزمان با هفته دولت

همزمان به هفته دولت دو پروژه آبرسانی در شهرستان اراک با حضور استاندار استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در دومين روز از هفته دولت و با حضور مهندس آقازاده، استاندارمركزي و بختياري، فرماندار شهرستان اراك ، دو پروژه آبرساني در اراک به بهره برداری رسید.

 

این پروژه ها شامل آبرساني به پارك علم و فن آوري و خط انتقال آب روستاي هزاوه بودند که با هدف تامین آب این مناطق انجام شد.

 

در اين مراسم كه در پارك علم و فن آوري اراك برگزار شد، معاون بهره برداري و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: براي تامين آب مورد نياز پارك علم و فن آوري اراك، مجموعا 1600 متر لوله گذاري با اعتباري بالغ بر 4 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني انجام شد كه هم اكنون در مدار بهره برداري قرار گرفت.

 

شجایی با بیان اینکه همچنين در هفته دولت، خط انتقال آب روستاي هزاوه شهرستان اراك نیز به بهره برداری می رسد، افزود: این خط انتقال آب به طول 1300 متر با اعتباري بالغ بر 12 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني به بهره برداري رسيد.

 

این مقام مسئول به خشکسالی در سال های اخیر و ایجاد مشکلات فراوان برای همگان به ویژه روستایان اشاره و اضافه کرد: با انجام این امر مشكلات كم آبي اين روستاي 438 خانواري  هزاوه برطرف گرديد.

 

وی ادامه داد: در هفته دولت سالجاري، 15 پروژه آبرساني به شهرها و روستاهاي استان مركزي با اعتباري بالغ بر 201 ميليارد ريال آماده بهره برداري مي باشد.

کد خبر 1089070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha