​پلیس در هندسه امنیتی کشور جایگاه بالایی دارد/ ضرورت ساماندهی موتورسیکلت سواران

فاضل دادگر گفت: اینکه امروز پلیس به عنوان جلودار امنیت کشور ایفای نقش می کند و پلیس در هندسه امنیتی کشور جایگاه بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» عصر امروز (شنبه 6 شهریور) در جلسه تعاملی نیروی انتظامی با مجمع نمایندگان استان گلستان اظهار کرد: از حمایت های بی دریغی که نمایندگان استان گلستان از نیروی انتظامی داشتند تشکر می کنم.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان  ادامه داد: براساس اولویت هایی که مشخص کردیم نیروی انتظامی در طول یک سال گذشته عمل کرده و در این مسیر با مشکلاتی رو به رو بودیم.

 

فاضل دادگر یادآور شد: پلیس در هندسه امنیتی کشور جایگاه بالایی دارد و 20 درصد از تماس های مردم با حاکمیت از طریق بخش های مختلفی که احصاء شده مربوط به پلیس است.

 

وی بابیان اینکه امروز پلیس به عنوان جلودار امنیت کشور ایفاء نقش می کند، متذکر شد: بالغ بر هشت هزار نفر نیرو در انتخابات به کارگیری کردیم و با کمترین مشکل در انتخابات رو به رو بودیم.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: در همه عرصه ها آن چیزی که ماموریت ما بوده با حداکثر توان همکاران انجام دادیم و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتیم.

 

فاضل دادگر خاطرنشان کرد: نظم اجتماعی امروز در اختیار پلیس قرار دارد و بسیاری از آسیب های اجتماعی قبل از آنکه به دستگاه اجتماعی برسد از سوی پلیس رصد می شود و اشراف اطلاعاتی ما در استان بسیار بالا رفته است.

 

وی تاکید کرد: بخش عمده ای از شهرهای ما در مسیر اصلی است و باید به زیرساخت های استان توجه شود و کریدورهای اصلی جاده ای از وسط شهرها عبور می کند که باید به آن پرداخته شود.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان ابراز داشت: 176 هزار موتور پلاک ثبت شده در استان گلستان داریم و نابسامانی در حوزه موتورسیکلت ها داریم که باید به آن توجه شود و بخش عمده تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داده است.

 

فاضل دادگر ابراز داشت: پلیس حافظ نظم و امنیت  است اما در تولید امنیت دستگاه ها و سازمان های مختلفی ایفاء نقش می کنند که کم کاری هر یک از این نهادها می تواند منجر به بروز جرائم و ناامنی شود.

کد خبر 1089076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha