گسترش فرهنگ کتابخوانی در مناسب های سال انجام می شود/ گسترش فرهنگ رضوی

هلاکویی گفت: گسترش فرهنگ کتابخوانی در مناسب های سال با محور قراردادن موضوعات مختلف در کتابخانه های عمومی استان اصفهان انجام می شود.

«امیرهلاکویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه گسترش فرهنگ کتابخوانی از ضرورت های جامعه است، اظهارداشت: همزمان با مناسبت های ملی و مذهبی طرح های کتابخوانی به صورت کشوری و یا محلی توسط کتابخانه های عمومی انجام می شود.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان افزود: گسترش فرهنگ کتابخوانی در مناسب های سال با محور قراردادن موضوعات مختلف در کتابخانه های عمومی استان اصفهان انجام می شود که از جمله آن ایام محرم و صفر و دهه کرامت است.

 

وی ادامه داد: در دهه کرامت جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت ملی برگزار می شود و گروه های سنی مختلف را نیز تحت پوشش قرار می دهد و همین موضوع توانسته گرایش به مطالعه را نیز افزایش دهد.

 

 سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر گرایش به مطالعه در گر.وه های مختلف سنی، در گسترش فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی جشنواره رضوی نقش آفرینی کرده و سیره معصومین(ع) را نیز به مردم نشان داده است.

 

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی مسابقات و جشنواره های کتابخوانی در کتابخانه های عمومی انجام می شود و همه گروه های سنی فرصت استفاده از این ظرفیت را دارند.

 

هلاکویی با بیان اینکه در ایام محرم نیز برنامه های کتابخوانی در استان اصفهان اجرا شد، اذعان داشت: فعالیت های کتابخوانی در شرایط کرونایی در کتابخانه های عمومی با طرح و برنامه های مختلف ادامه دارد که از بستر فضای مجازی بیشتر این برنامه ها عرضه می شود.

 

وی قصه گویی، مسابقات کتابخوانی و معرفی کتاب را از جمله طرح های کتابخوانی در سراسر استان اصفهان در شرایط کرونایی بر بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اعلام کرد.

کد خبر 1089087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha