معلمین می توانند دُز دوم واکسن خود را آغاز کنند

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره با اینکه فرآیند واکسیناسیون کاملا مشخص و براساس آن کار تزریق واکسن ادامه می یابد، گفت: معلمین می توانند دُز دوم واکسن خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۶ شهریور ماه)  در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: گروه های هدف واکسیناسیون در استان افزایش داده شدند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه هم اکنون افزون بر ۶۰ هزار دُز واکسن در استان داریم سن ثبت ‌نام واکسیناسیون گروه‌های هدف با پنج سال کاهش، گروه های پر خطر، فرهنگیان و معلمان این استان دُز دوم واکسن کرونا را دریافت می کنند.

 
 
وی با بیان اینکه، پایگاه های تزریق واکسن افزایش یافته، تاکید کرد: باید واکسیناسیون به گونه ای انجام گیرد که ازدحام جمعیت ایجاد نشود.
 
 
 
رئیس شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره با اینکه فرآیند واکسیناسیون کاملا مشخص و براساس آن کار تزریق واکسن ادامه می یابد، تصریح کرد: معلمین می توانند دُز دوم واکسن خود را آغاز کنند.
 
 
 
کلانتری با اشاره به شرایط پیچیده و خطرناک شیوع کرونا به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک توام با واکسیناسیون تاکید کرد.
 
 
 
وی افزود: روز گذشته از هزار و ۸۰۰ نفر مشکوک به بیماری کرونا در استان که به مراکز درمانی مراجعه کردند ۱۲۰ نفر از آنها دارای تست مثبت بودند و بستری شدند.
 
 
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، میانگین رعایت پروتکل ها در استان ۸۰ درصد است، تاکید کرد: همه تلاش ها برای رسیدن به ۹۰ درصد به کار گرفته شود.
 
 
 
کلانتری با اشاره به اینکه به دانشگاه علوم پزشکی تاکید شد با تکمیل ۷۰ درصد تخت های ویژه کرونایی در استان هشدار لازم داده شود، گفت: همه تلاش ها به کار بسته شده تا وارد مرحله بحران نشویم.
 
 
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از همکاری و همراهی اصناف و بازاریان، گفت: کماکان ورودی های استان به شدت کنترل می شود و نظارت و بازرسی از اصناف و بازاریان به طور مداوم انجام می گیرد.
 
 
 
وی بزرگترین عامل در ایجاد موج جدید کرونا را کم ‌توجهی به پروتکل ها، عادی‌ انگاری اوضاع و تجمعات به خصوص تشییع جنازه ها بیان کرد.
 
 
 
کلانتری گفت: هرگونه چشم پوشی و عدم ایستادگی در مقابل شکستن پروتکل‌ها بی تردید بر وخامت اوضاع خواهد افزود و بازرسی و نظارت بر اجرای شیوه ‌نامه های بهداشتی را مهم ترین اولویت بیان کرد.
 
 
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه های استان خواست برای آگاهی بخشی عمومی و شکستن حلقه کرونا و کاهش شیوع آن بیشتر تلاش کنند.
کد خبر 1089090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha