دریافت هرگونه وجه غیر از هزینه بیمه و کتاب در هنگام ثبت نام ممنوع است

خدابنده با تاکید بر اینکه دریافت هرگونه وجه اجباری غیر از پول بیمه و کتاب از دانش آموزان در هنگام ثبت نام ممنوع است، گفت: در خصوص حضوری و یا مجازی بودن کلاس های درسی در سال تحصیلی ١۴٠١-١۴٠٠ تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» عصر(۶ شهریور) در جلسه ویدئو کنفرانسی با محوریت ثبت نام دانش آموزان و هدایت تحصیلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: برخی چالش ها و مشکلات سامانه‌های پادا و سیدا را به صورت مکتوب به وزارت آموزش و پرورش گزارش نموده ایم و تا این لحظه بخشی از آنها نیز مرتفع شده و الباقی به زودی مرتفع خواهند شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی وضعیت ثبت نام دانش آموزان را در استان نامطلوب توصیف و بر لزوم تلاش و پیگیری مجدانه در این حوزه تاکید نمود و افزود: نرخ گذر دانش آموزان از پایه ششم به هفتم و همچنین از پایه نهم به دهم قابل قبول نیست و این مهم نیازمند توجه ویژه ادارات آموزش و پرورش سراسر استان است.

 

خدابنده زمان آغاز سال تحصیلی پیش رو را اول مهرماه دانست و در خصوص حضوری و یا مجازی بودن کلاس های درسی گفت: در خصوص حضوری و یا مجازی بودن کلاس های درسی در سال تحصیلی ١۴٠١-١۴٠٠ تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء پوشش تحصیلی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل بر تعریف سازمان مدارس در سامانه تاکید کرد و گفت: تاکنون مجوزی برای افزایش نیروهای خرید خدمات استان نسبت به سال گذشته صادر نشده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دریافت هرگونه وجه اجباری غیر از پول بیمه و کتاب از دانش آموزان در هنگام ثبت نام ممنوع است، افزود: در سال تحصیلی پیش رو با کمبود ۲۳ هزار نیروی انسانی رو به رو هستیم، برنامه ریزی های لازم به منظور ساماندهی نیروی انسانی صورت پذیرفته است لذا این کمبود را با استفاده از ظرفیت نیروهای خرید خدمات، مدارس غیر دولتی، حق التدریس همکاران شاغل و بازنشسته و برون سپاری مدیریت خواهیم نمود.

 

 

کد خبر 1089106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha