جلوه های ایثار آزادگان در دوران اسارت فراموش شدنی نیست

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه استقامت و مقاومت آزادگان، جایگاه رفیعی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، گفت: جلوه های ایثار آزادگان در دوران اسارت فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «قدرت اله کریمیان» عصر امروز در دیدار با جمعی از آزادگان ایلامی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد:آزادگان سرافراز در دوران اسارتشان در اردوگاه‌های رژیم ستمگر عراق، جلوه‌های زیبایی از ایستادگی را به نمایش گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه آزادگان، گذشته روشن ما و بخشی از تاریخ دفاع مقدس و هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزود: آزادگان و رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، حماسه هایی را به وجود آوردند که باید به نسل های امروزی و آینده منتقل شود.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام  یادآور شد: سختی های دوران اسارت قابل بیان نیست و باید در اسارت بود و لمس کرد تا آن ایام طاقت فرسا را درک شود.

 

سردار کریمیان بیان کرد: اگر چه در اسارت به آزادگان عزیز سخت گذشت اما برکات فراوانی نیز به همراه داشت و همه باید قدردان آزادگان باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: رفتار، استقامت و مقاومت آزادگان، شرایط ویژه و جایگاه رفیعی را برای ملت ایران به ارمغان آورده و رفتار امروز ما هم باید بتواند آینده را رقم بزند.

کد خبر 1089115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha