برگزاری اردوی دو روزه برای جوانان مسلمان در «توزلا» بوسنی و هرزگوین

شورای جامعه اسلامی توزلا شما شرق بوسنی و هرزگوین، یک اردوی دو روزه را برای رشد استعداد و توانایی جوانان مسلمان ترتیب داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الالوکه»، شورای جامعه اسلامی شهر توزلا وابسته به مشیخت اسلامی در شمال شرقی بوسنی و هرزگوین با همکاری جامعه اسلامی برچکو یک اردو برای جوانان مسلمان در سلسله کوه های «"Majevica » راه انداختند.

 

در این اردوی دو روزه جوانان با فعالیت های آموزشی و تفریحی آشنا می شوند و هدف از این اقدام رشد فکری جوانان مسلمان و تقویت توانایی و استعدادهای آنان بوده است.

 

حافظ عبدالله کابی، هماهنگ کننده این اردو برای جوانان مسلمان گفت: برگزاری این اردو جوانان مسلمان را به فعالیت تشویق می کنند و میزان توانایی  و روابط اجتماعی آنان را می سنجد و اخلاق اسلامی را در آنها رواج می دهد.

 

امیر بکریک، هماهنگ کننده فعالیت های جوانان شهر برچکو در این باره از افرادی که برای شرکت در این اردو داوطلب شدند تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این اردو بر جوانان مسلمان موثر باشد.

 

در این اردو کارگاهی در زمینه کمک های اولیه و حفظ محیط زیست برگزار می شود و یک کارگاه با موضوع محو بی سوادی و دیگری درباره عقیده و تاریخ اسلام برگزار می شود.

 

در این اردو جوانان خط عربی  و همچنین سوارکاری را تمرین می کنند و در پایان لوح تقدیر به شرکت کنندگان اهدا می شود.

کد خبر 1089242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha