بسته های بهداشتی مجمع خیرین گیلان به شهرستان فهرج کرمان اهدا شد

تحریری نیک صفت از اجرای طرح ملی «نذر آب ۴» در شهرستان فهرج استان کرمان خبر داد و گفت: این طرح در سه محور سلامت و بهداشت، معیشت و آب رسانی توسط هلال احمر و با همکاری مجمع خیرین گیلان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «هاجر تحریری نیک صفت» امروز(یکشنبه، ۷ شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام مجمع خیرین گیلان در راستای اجرای طرح نذر آب ۴ در شهرستان فهرج استان کرمان بیان کرد: طرح کشوری «نذر آب ۴» در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه و به منظور ارتقاء سطح سلامت و تامین آب سالم با توجه به تنش‌های آبی موجود و کمک رسانی به آسیب‌ پذیرترین مناطق بحرانی متأثر از خشکسالی در کشور برگزار شده است.



مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان افزود: طی اجرای این طرح کمک به تامین آب شرب سالم، ارائه خدمات بهداشتی درمانی و ارائه خدمات حمایتی - معیشتی و بهداشتی انجام می‌شود.



تحریری نیک صفت با اشاره به اقداماتی که در این طرح انجام می شود گفت: تحویل بسته‌های بهداشتی، اعزام تیم‌های تخصصی و پزشکی، توزیع بسته‌های مواد غذایی و آب رسانی از جمله اقدامات این طرح از سوی جمعیت هلال احمر گیلان است.



وی با اشاره به اهدای بسته های معیشتی از سوی این مجمع گفت: در راستای اجرای طرح نذر آب ۴، بسته های بهداشتی از سوی اعضای هیات مدیره مجمع خیرین گیلان شامل خمیر دندان، شامپو، اسپری ضدعفونی کننده سطوح و دست، پدهای بهداشتی، پیش از ظهر روز جاری به جمعیت هلال احمر استان گیلان اهدا شد.



 نیک صفت همچنین در خصوص اجرای طرح نذر آب در سال های گذشته، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح اقداماتی نظیر ارسال و تجهیز تانکر آب، توزیع آب معدنی، توزیع اقلام دارویی و بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی، توسط هلال احمر گیلان با کمک های نقدی و غیرنقدی مردم  انجام شده است.

کد خبر 1089258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha