افتتاح طرح گازرسانی به ۳۸ واحد صنعتی تولیدی استان زنجان در هفته دولت

احمدلو از افتتاح طرح گازرسانی به ۳۸ واحد صنعتی- تولیدی در هفته دولت خبر داد و گفت: برای این طرح ها بیش از ۵ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افتتاح طرح های گازرسانی به ۳۸ واحد صنعتی در استان؛ شاهد بهره مندی۲ هزار و ۲۱۳ واحد صنعتی- تولیدی از نعمت گاز طبیعی هستیم.

 

موسی احمدلو با بیان اینکه توسعه شبکه گاز رسانی و ارائه خدمات پایدار ازدستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است؛ از رشد قابل توجه عملکرد صنعت گاز د راستان زنجان خبر داد و ابراز داشت: واحدهای صنعتی–تولیدی استان متشکل از یک هزار و۳۷۰ واحد صنعتی جزء و ۸۴۳ واحد صنعتی عمده و فوق عمده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان؛ اتصال همه ۱۱ شهرک صنعتی استان به شبکه گاز کشور، بهره مندی۲ ناحیه صنعتی فعال ایجرود و طارم و۳ محور صنعتی ذاکر– بناب، روی و نورین و همچنین بهره‌مندی صنایع عمده استان از نعمت گاز طبیعی؛ از جمله نیروگاه ۳ و ۴ را نقطه عطفی در توسعه زیرساختی در بخش صنعت و فراهم کردن اشتغال و رفاه بیشتر برای هم استانی های عزیز عنوان کرد.

 

احمدلو در ادامه با بیان اینکه شرکت های صنعتی بزرگ و فعال خارج از شهرک های صنعتی نیز از انرژی گاز استفاده می کنند،افزود: تجهیز شهرک های صنعتی و شرکت های فعال به انرژی گاز؛ گامی مهم و اساسی در راستای توسعه صنایع مختلف در استان زنجان است.

 

وی با اشاره به نقش موثر سوخت گاز طبیعی در کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از قطع درختان و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای؛ بر ضرورت و اهمیت ایجاد صنعت سبز با توسعه گازرسانی و تامین گاز مورد نیاز صنایع استان تاکید کرد.

 

این مسئول تصریح کرد: اجرای عملیات خطوط انتقال گاز در نقاط مختلف استان برای تقویت و تکمیل زیر ساخت های گاز رسانی به شهرها، روستاها و صنایع، جایگزینی گاز طبیعی با سوخت های میان تقطیر در صنایع عمده استان و صرفه جویی در مصرف سوخت؛ از مهمترین برنامه های شرکت گاز استان زنجان است.

کد خبر 1089261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha