مرحله دوم واکسیناسیون معلمان در فومن آغاز شد

بیتا با اشاره به اینکه از امروز آغاز دور دوم واکسیناسیون معلمان شهرستان است گفت: بر اساس آمار اعلامی از سوی مرکز بهداشت و درمان شهرستان فومن، بیش از ۹۰۰ نفر از فرهنگیان شهرستان در مرحله اول واکسینه شدند.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با اشاره به نزدیک شدن تدریجی زمان بازگشایی مدارس و اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و فعالیت کارگروه‌های پروژه مهر شهرستان، پیگیری وضعیت ثبت نام دانش آموزان، ثبت سفارش کتاب های درسی و اطلاع رسانی واکسیناسیون فرهنگیان و تشکیل کمیته استقبال از دانش آموزان و اولیا را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه فضای فیزیکی مدارس برای بازگشایی واحدهای آموزشی آماده می‌شود اظهار کرد: برگزاری جلسات هفتگی و پیگیری نحوه اطلاع رسانی به معلمان، اولیای دانش آموزان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی، وضعیت ثبت نام و توجیه  آیین نامه های جدید از دیگر اقدامات کارگروه‌ها است.

 

وی با تاکید به اینکه پروژه مهر باید مهم ترین و اصلی ترین اولویت مدیران مدارس شهرستان باشد افزود: اطلاع رسانی فعالیت کارگروه‌های مختلف پروژه مهر از اقدامات دیگر کارگروه توجیه و تبلیغ شهرستان است.

 

بیتا با اشاره به اینکه امروز(یکشنبه، 7 شهریور) آغاز مرحله دوم واکسیناسیون معلمان شهرستان است گفت: بر اساس آمار اعلامی از سوی مرکز بهداشت و درمان شهرستان فومن، بیش از 900 نفر از فرهنگیان شهرستان در مرحله اول واکسینه شدند.
 

مدیر آموزش و پرورش فومن به حضور معلمان در زمان مقرر جهت دریافت مرحله دوم واکسیناسیون تاکید و تصریح کرد: از همه همکارانمان در سطح شهرستان انتظار داریم تا با جدیت و حساسیت مرحله دوم واکسیناسیون خود را انجام دهند تا ایمنی بیشتری در جامعه، به ویژه در مدارس ایجاد شود.
 

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم واکسیناسیون در محل دبیرستان جامعه یاوری 2  از ساعت 8:30 صبح الی 12 بر اساس اعلام برنامه زمانبندی از سوی مرکز بهداشت و درمان شهرستان به معلمان اطلاع رسانی شده است.

کد خبر 1089266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha