کشف انبار احتکار نهاده های دامی در خراسان جنوبی

بخشی گفت: مأموران پلیس ۶۳ تن نهاده دامی احتکار شده به ارزش ۴ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند کشف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «جواد بخشی» امروز (۷ شهریور) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار مقدار چشمگیری نهاده های دامی در یک انبار مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: مأموران محل انبار نهاده های دامی احتکار شده را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی به همراه مأموران اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت و معدن وارد انبار شدند.

 

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی دقیق از انبار شناسایی شده، 63 تن نهاده دامی احتکار شده کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه 4 میلیارد و 248 میلیون ریال برآورد شده است.

 

سرهنگ بخشی با بیان این که مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند، گفت: متهم دستگیر شده با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدو از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کد خبر 1089298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha