کتاب نظام مسائل استان البرز رونمایی شد

کتاب نظام مسائل استان البرز در یادهمین نشست نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان با حضور نماینده ولی فقیه در البرز و جمعی از مسئولان کشوری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، کتاب نظام مسائل استان البرز در یادهمین نشست نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان که یکشنبه ۷ شهریور در سالن شهدای دولت استانداری البرز با حضور نماینده ولی فقیه در البرز و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد، رونمایی شد. 

 

 

« آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی» طی این آئین در خصوص رونمایی از کتاب نظام مسائل استان البرز گفت: این کتاب را طی نامه ای برای رئیس جمهوری ارسال می کنم.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: تلاش پیوسته و جهادگونه، همراه با ساده زیستی و مردمی بودن ۲ رکن اصلی دولت حزب اللهی است. 

 

 

 

گفتنی است، نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان البرز با هدایت گری نماینده ولی فقیه در البرز طی سال ۹۹ اعلام موجودیت خود را در قالب ۱۲۴ جلسه خصوصی و عمومی با حضور ۲۹۷ نفر از نخبگان، مدیران جوان و با تجربه ساکن البرز شکل داد.

 

کاگروه های تخصصی در ۱۹ محور شکل گرفت که به ترسیم در مسیر تولید فکر و اندیشه با هدف طراحی نظام عارضه یابی و حل مسائل استان البرز است. 

 

 

کد خبر 1089322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha