ویژگی های کارگزار نظام اسلامی از نگاه امام صادق(ع) راهبرد دولت جوان حزب الهی است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت نقش دولت جوان حزب اللهی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی گفت: ویژگی های کارگزار نظام اسلامی از نگاه امام صادق(ع) راهبرد دولت جوان حزب الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی نشست نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که یکشنبه ۷ شهریور برگزار شد گفت: تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته از طرف نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب بی نتیجه نمی ماند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: انتظار می رود دولت جوان حزب الهی همانند دولت دوم شهیدان رجایی و باهنر در جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی فعالیت های موثری انجام دهند.

 

خطیب نماز جمعه کرج اظهار کرد: سیاستف تدبیر و برنامه ریزی شبانه، بازرسی و خدمت رسانی به مردم در صحنه، پوشاک زیر و غذای ساده، زندگی ساده از چهار ویژگی کارگزار نظام اسلامی است که دولت جواب حزب اللهی با این شاخصه ها شناخته می شود.

 

وی با اشاره به اقسام مختلف جوانی بیان کرد: مهمترین شاخصه جوان روحیه ای است که با تعاریف مرتبط با آن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نیز جوان محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم نگاهی فرصت محور است بیان کرد: براساس این بیانیه راهبردی ما می توانیم تهدیدها و مسائل پیش را به فرصت تبدیل کنیم چرا که یک وظیفه و رسالت است. 

 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: همانظور که رهبرمعظم انقلاب در دهم اردیبهشت سال ۹۶ فرمودند: تنها با کار جهادی و کار انقلابی می توانیم کشور را به سامان برسانیم همچنان که در سال ۹۵ نیز می فرمایند: که هرکجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت کردیم ناکام ماندیم.

 

براساس این خبر، بهره مندی از نخبگان و جوانان شایسته استان البرز با گرایش های متعدد سیاسی زمینه تولید کتاب نظام مسائل استان البرز را با شاخص های متعهدانه، فراجناحی و در چارچوب اصول انقلاب و علمی با روایی بالا قرار داده است. 

 

گفتنی است، انتظار می رود با شکل گیری نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در البرز شاهد ترسیم نظام عارضه یابی براساس کتاب نظام مسائل استان البرز باشیم که یک الگو شاخص در جهت پیاده سازی نهضت گام دوم انقلاب اسلامی ایران است. 

 

 

کد خبر 1089333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha