مراسم محوری گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در زیرکوه برگزار می شود

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه مراسم محوری گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در زیرکوه برگزار می شود، گفت: اعزام ۱۷ مبلغ به مساجد، فضاسازی شهری، تولیدات مناسب جهت فضای مجازی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هشتم شهریورماه است.

حجت الاسلام «احمد اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند ضمن گرامیداشت یاد و خار شهدای هشتم شهریور 1360 اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان مردمی، مؤمن و انقلابی هستند که باید سیره و روش آنان از جمله ساده زیستی، مردمی بودن و به فکر محرومین بودن همواره مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زیرکوه در ادامه بیان کرد: بزرگداشت شهدا و پیام رسانی در این رابطه اقتدا به سیره امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) است که پیام رسان شهدای کربلا بودند و این پیام رسانی مکمل شهادت شد، ما نیز باید پیام رسان امام و شهدا باشیم.

 

وی هشتم شهریور ماه را یادآور فاجعه‌ای دردناک دانست و گفت: در این روز رئیس جمهور مکتبی و نخست وزیر انقلابی توسط عوامل نفاق به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی در خصوص برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور ماه در زیرکوه عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی مراسم هشتم شهریور امسال به صورت محوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجد فاطمه الزهرا(س) این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زیرکوه افزود: اعزام 17 مبلغ به مساجد، گرامیداشت شهدا در مساجد و پایگاه‌های بسیج، فضاسازی شهری، تولیدات مناسب جهت فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هشتم شهریور ماه در زیرکوه انجام خواهد شد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان بیان کرد: با استناد به فرمایش مقام‌معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شدا کمتر از شهادت نیست از فعالان رسانه و فضای مجازی درخواست می شود تا در جهت تبیین شخصیت این شهدا و معرفی آن ها به نسل جوان تلاش جدی تر داشته باشند.

کد خبر 1089353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha