حضور بیش از ۷۰۰ بسیجی در فرآیند واکسیناسیون استان فارس

سردار بوعلی گفت: بیش از ۷۰۰ بسیجی در فرآیند واکسیناسیون استان مشغول به کار هستند و حسینیه «ثارالله (ع)» به عنوان ششمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن فارس با همکاری سپاه فجر و دانشگاه های علوم پزشکی فارس برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 7 شهریور) در بازدید از بزگترین مرکز واکسیناسیون فارس در حسینیه «ثارالله (ع)» سپاه فجر گفت: سپاه فجر فارس امکان تزریق روزانه واکسن کرونا به پنج هزار نفر را در صورت تامین واکسن در این مرکز واکسیناسیون دارد که تا 15 هزار نفر نیز قابل افزایش است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: بیش از 700 بسیجی در فرآیند واکسیناسیون استان مشغول به کار هستند و حسینیه «ثارالله (ع)» به عنوان ششمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن فارس با همکاری سپاه فجر و دانشگاه های علوم پزشکی فارس برپا شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 10 هزار بسیجی در طرح «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در فارس به مقابله با کرونا می پردازند و 400 نفر از اعضای گروه های جهادی بسیج در کنار کادر درمان در بیمارستان های استان حضور دارند.

سردار بوعلی اعلام کرد: بیمارستان های سپاه فارس مانند بیمارستان «مسلمین» شیراز نیز در حال ارائه خدمات بستری و درمان به بیماران کرونا هستند.

وی ادامه داد: سپاه فجر فارس پنج مرکز بستری موقت با ظرفیت ارائه خدمات بهداشتی به روزانه 2 هزار نفر راه اندازی کرده است و بیمارستان پشتیبان نیروهای مسلح شیراز نیز یک الگوی موفق از همکاری مشترک سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی است که به ارائه خدمات به بیماران کرونا می پردازد.

سردار بوعلی با اشاره به انجام رزمایش های کمک مومنانه در استان بیان کرد: بیش از یکصد هزار بسته معیشتی در محرم و صفر به اقشار نیازمند اهدا می شود، 81 زندانی جرائم غیر عمد در طرح «نذر رهایی» از زندان آزاد می شوند و در طرح «نذر نفس» با کمک خیرن بیش از یک هزار کپسول اکسیژن به بیماران کرونا اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: سپاه فجر برای گسترش مراکز واکسیناسیون در سطح استان از تمام امکانات سپاه و بسیج فارس برای رفع نیازهای دانشگاه های علوم پزشکی استان استفاده خواهد کرد و آموزش بسیجیان برای تزریق واکسن را آغاز کرده است.

کد خبر 1089354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha