مردمی بودن شهیدان رجایی و باهنر مورد توجه همه مسئولان باشد

سردار مسلمی پرهیز از اشرافی گری، مردمی بودن، برخورداری از روحیه جهادی را از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: مسئولان و کارمندان با تاسی از شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، برای خدمت به مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۷شهریور)در یادواره شهدای کارمند استان مازندران که به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله شهیدان رجائی و باهنر و نیز روز قشر بسیج کارمندان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جوار دو شهید خوشنام حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 200 شهید کارمند استان مازندران،اظهار کرد: اخلاص و خدمت به مردم مهمترین رمز ماندگاری شهدا است.

 


فرمانده سپاه کربلا پرهیز از اشرافی گری، مردمی بودن، برخورداری از روحیه جهادی را از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: آنهاییکه رفتار ارباب رعیتی با مردم داشتند در بین مردم هیچ جایگاهی نداشته اما آن دسته از مدیران که اخلاص در عمل داشتند و خدمتگزار مردم بودند، همیشه بین مردم جایگاه خاصی دارند.

 


سردار مسلمی با تاکید براینکه شهدا مردمی بودند و اخلاص در عمل داشتند، تصریح کرد:مردم از شهدا به نیکی یاد می کنند به دلیل شاخصه بارز آن ها یعنی مردمی بودن شان است .

 


وی با بیان اینکه انگیزه و انرژی مدیران جوان راهگشای مشکلات کشور است، گفت: مقام معظم رهبری نیز در دیدار با هیئت دولت، استفاده از ظرفیت جوانان را راهگشای مشکلات مطرح کردند.

 


سردار مسلمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم در تمامی صحنه ها پای نظام ایستادند، اضافه کرد: ملت ایران در انتخابات 28 خرداد به درستی وفاداری به انقلاب اسلامی را تصویر کردند.

 


 فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه از هر فرصتی باید برای خدمت به مردم استفاده کرد، گفت: کارمندان با تاسی از شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، برای خدمت به مردم تلاش کنند.

 


 سردار مسلمی به شرایط اقتصادی کشور هم اشاره کرد و افزود: برخی ها با استفاده از ابزار رسانه، دست به سیاه نمایی می زنند که باید در این زمینه هوشیار بود.

 

 

کد خبر 1089357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha