توزیع ۵ هزار ماسک بین عزاداران حسینی خوسف

ولی زاده گفت: پنج هزار ماسک و ۱۷۵ لیتر مواد ضدعفونی کننده بین عزاداران حسینی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد ولی زاده» امروز (7 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در طرح نذر سلامت ۲ جهت جلوگیری از شیوع کووید 19 و پوشش مراسمات هیئت های عزاداری در سطح شهرستان خوسف پنج هزار ماسک توزیع شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف افزود: پس از دریافت دستورالعمل های مربوطه جلسه توجیهی با اداره تبلیغات اسلامی و مسئولین هیئت های سطح شهرستان برگزار و دو هزار ماسک توسط خیرین اهداء شد.

 

وی افزود: به همت تیم های نظارت جوانان در قالب 12 تیم شامل 6 تیم برادران و 6 تیم خواهران، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراسمات عزاداری در بین عاشقان اهل بیت اقداماتی صورت گرفت.

 

وی گفت: در مجموع  5 هزار ماسک و 175 لیتر مواد ضدعفونی کننده بین عزاداران حسینی 12 هیئت توزیع شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف با اشاره به اجرای کاروان نذر آب در شهرستان خوسف، تصریح کرد: شهرستان کمتر توسعه یافته شهرستان خوسف نیازمند حضور کاروان نذر آب است.

 

وی به وسعت و پراکندگی شهرستان خوسف نیز گذری انداخت و افزود: با توجه به بعد مسافتی شهرستان تا مرکز استان و نبود بیمارستان در این شهرستان، روستاهای این شهرستان نیازمند حضور پزشکان مختلف در محل روستا در قالب طرح نذر آب هستند.

 

گفتنی است در پایان این جلسه خبرنگاران شهرستان خوسف به مناسبت روز خبرنگار و به دلیل اطلاع رسانی دقیق و به موقع اخبار کرونایی تجلیل شدند.

کد خبر 1089359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha