توزیع یک میلیون و ۷۳۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی

بابایی گفت: از ابتدای ماه محرم تا روز هفدهم این ماه، یک میلیون و ۷۳۰ هزار پرس غذای گرم پخته و میان مددجویان و نیازمندان گلستانی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، «عیسی بابایی» با اشاره به طرح اطعام حسینی و احسان حسینی اظهار داشت: کمیته امداد امام(ره) در ماه محرم و صفر سعی دارد نذورات مردمی را بسمت محرومیت زدایی سوق دهد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به فعالیت ۲۷۱ آشپزخانه «اطعام حسینی» در سطح استان گلستان، افزود: این آشپزخانه‌ها از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر با طبخ غذای گرم پذیرای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند.

 

وی، پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان را از جمله اهداف طرح اطعام حسینی برشمرد و گفت: با همراهی مردم، مراکز نیکوکاری و خیران یک میلیون و ۷۳۰ هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بین خانواده های تحت حمایت و سایر افراد نیازمند استان توزیع شد.

 

بابایی ادامه داد: ارزش این تعداد غذای گرم پخته شده در استان گلستان بیش از ۵۰ میلیارد تومان بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان به طرح «احسان حسینی» نیز اشاره کرده و گفت: تا کنون ۳۵هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد تومان بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان استان توزیع شده است.

 

وی اظهارداشت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از جمله اهداف برجسته این دو طرح بوده و کمیته امداد می کوشد تا با متنعم ساختن سفره نیازمندان در ماه عزای سیدالشهدا(ع)، بین فرهنگ عاشورا و عواطف خانوارهای محرومین پیوند ایجاد کند.

 

بابایی ضمن قدردانی از همکاری و کمک‌های خیران، مراکزنیکوکاری، ستاد مردمی محرم گرگان، سایر ادارات و نهادهای استان، گفت: طرح «اطعام و احسان حسینی» تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی به این طرح هستیم تا بیش از پیش بتوانیم به یاری مستمندان جامعه بشتابیم.

 

وی تصـریح کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریـق شماره گیری کد آسان پرداخت #۰۱۷۸۸۷۷ ویا با مراجعه حضوری به ۲۰ دفتر کمیته امـداد امـام (ره) و ۲۸۰ مـرکـز نیکوکاری طـرف تعامل با این نهاد درسطح استان گلستان و یا واریـز کمک نقدی به شماره کارت۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷در طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی» مشارکت کنند.

 

 

 

کد خبر 1089360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha