اجرای طرح «قربانی محرم» کانون های مساجد آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از اجرای طرح «قربانی محرم» از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه دوم محرم، طرح «قربانی محرم» به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود:این طرح با مشارکت برنامه «سمت خدا»، «مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س)» و «ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان» با محوریت این اداره در دهه دوم محرم الحرام اجرا شد.

 

ضابطی بیان داشت: با اجرای این طرح، بیش  از ۵۰۰ کیلوگرم گوشت در قالب بسته کمک های معیشتی هر بسته به ارزش ۱۰ میلیون ریال بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه کمک به محرومان می تواند روح را صیقل و به انسان آرامش دهد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان در طول ایام شیوع بیماری کرونا خدمات ارزنده ای در راستای مسئولیت اجتماعی خود ارائه کرده اند.

 

ضابطی افزود: برپایی ایستگاه سلامت، گندزدایی و ضدعفونی معابر، خیابان ها و منازل، توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و ضدعفونی کننده و اهدای کمک های نقدی از جمله خدمات کانون های فرهنگی هنری شهرستان آران و بیدگل در ایام شیوع کرونا بوده است و امید است این همکاری در طول سال ادامه داشته باشد./

کد خبر 1089366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha