طرح امدادیاری پدافند هوایی اصفهان اجرا می شود/ برگزاری ۱۰ محفل قرآنی

حجت الاسلام موسوی از اجرای طرح امدادیاری پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته پدافند هوایی خبرداد.

حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به سالروز تاسیس پدافند هوایی در 10 شهریورماه سال 1387 و نامگذاری یک هفته به این عنوان گفت: در این هفته ویژه برنامه هایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به دور از تراکم جمعیت در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری توسط پدافند هوایی منطقه مرکزی اجرایی خواهد شد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: طرح امدادیاری پدافند هوایی ویژه کمک رسانی در حوزه بهداشت و درمان به مردم مناطق محروم در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد که تیم هایی از نیروهای بهداشت و درمان نیروی پدافند هوایی برای ارائه خدمات اعزام می شوند.

 

وی ادامه داد: تهیه بسته های معیشتی به همراه اجرای رزمایش مواسات و همدلی از دیگر برنامه های این هفته است که این بسته ها با حمایت و کمک نیروهای پدافند هوایی آماده و در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی اقلام خوراکی و بهداشتی را از محتوای این بسته های بهداشتی اعلام کرد.

 

*برگزاری 10 محفل قرآنی

 

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی به مناسبت هفته پدافند هوایی تصریح کرد: 10 محفل انس با قرآن و اهل البیت(ع) همراه با سخنرانی تبیین سیره معصومین(ع) و دستورات قرآنی و قرائت قرآن توسط قاریان برجسته در یگان های پدافندی سه استان منطقه مرکزی کشور پیش بینی شده است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور اضافه کرد: این برنامه ویژه سربازان، کارکنان و خانواده های آنان اجرا می شود که مسابقات فرهنگی و قرآنی نیز پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه عکس و پوستر دلاورمردی های یگان های پدافند هوایی ارتش، نمایشگاه ظرفیت های پدافندی، دیدار با خانواده ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در این هفته برگزار می شود، اظهارداشت: در صورت بهبود وضعیت شیوع بیماری کرونا امکان بازدید برای این نمایشگاه برای جمعیتی مردم فراهم خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی تجلیل از کارکنان وظیفه و پایور نمونه پدافند هوایی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: فرماندهان پدافند هوایی به ویژه امیر سرتیپ علی حدادی سامانی دستاوردها و برنامه های این یگان در منطقه مرکزی کشور را از طریق رسانه ها به اطلاع مردم می رسانند و با مردم گفتگو می کنند.

 

وی دیدار با شخصیت ها، فرماندهان، رزمندگان و مسئولان استانی را از دیگر برنامه های هفته پدافند هوایی در سه استان منطقه مرکزی کشور بیان کرد و افزود: سخنرانی پیش از خطبه های فرماندهان یگان های پدافندی در مناطق نارنجی و زرد برای جمعه این هفته پیش بینی شده است.

کد خبر 1089367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha