افزایش ۶۳ درصدی بودجه شهرستان جهرم نسبت به سال گذشته

شفیعیان گفت: اعتبارات استانی شهرستان جهرم امسال در مقایسه با سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۷ شهریور) در دیدار با امام جمعه جهرم که به همراه تنی چند از اعضای شورای تامین و روسای ادارات این شهرستان انجام شد، به تشریح عملکرد یکساله دولت در شهرستان پرداخت.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اعتبارات این شهرستان در سال ۱۴۰۰ افزود: اعتبارات استانی شهرستان جهرم امسال در مقایسه با سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است.

 

شفیعیان خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان تنها به اعتبارات استانی اکتفا نکرده و در این راستا از اعتبارات ملی نیز با استفاده از ظرفیت بی بدیل نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی استفاده شده است.


وی با بیان اینکه  در حوزه اقتصادی اقدامات مطلوبی در شهرستان جهرم صورت گرفته است، بیان داشت: در راستای تسهیل امور و جذب سرمایه گذار بیش از ۳۰ جلسه رفع موانع تولید برگزار شده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: همچنین از واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و شرکت های دانش بنیان به منظور رفع مشکلات آنان و راه اندازی مجدد صنایع نیمه تعطیل بازدید صورت گرفته است.


شفیعیان در ادامه به برگزاری جلسات هفتگی ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: تا کنون بیش از ۵۰ جلسه و بازرسی از اصناف، ادارات و ارگان های مختلف به منظور رعایت پروتکل بهداشتی انجام شده است.

کد خبر 1089393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha