حوادث آسانسور بیشترین عملیات آتش نشانان جهرمی را به خود اختصاص داده است

عشایری گفت: حوادث آسانسور از بیشترین عملیات های نیروهای آتش نشانی در شهرستان جهرم بوده که این موضوع توجه به ایمنی این وسیله را بیشتر می کند.

«محسن عشایری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در مجموع ۱۲۴ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق توسط ماموران این سازمان در مرداد ماه انجام شد.
 

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر جهرم افزود: از این تعداد،  ۸۷ عملیات به امداد و نجات و خدمات ایمنی و ۳۷ عملیات به اطفاء حریق اختصاص داشته است.

 

وی بیان کرد: در میان عملیات های امدادی انجام شده عملیات مربوط به «جانوران وحشی و موذی» با ۳۴ مورد و پس از آن «محبوس شدن در آسانسور» با ۱۸ مورد بیشترین تعداد عملیات های آتش نشانی را به خود اختصاص دادند.

 

عشایری عنوان کرد: با توجه به قطع مکرر برق و گیر افتادن شهروندان در کابین آسانسور ساختمان های مختلف مسکونی و تجاری، حوادث آسانسور از بیشترین عملیات های نیروهای آتش نشانی در این روز هاست که این موضوع توجه به ایمنی این وسیله را بیشتر می کند.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم در پایان گفت: در ماه گذشته، با تماس های بسیار زیادی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و درخواست امداد رسانی روبه رو بودیم، که فقط موارد ذکر شده واقعی و بالغ بر ۱۰ برابر این تماس ها مزاحمت تلفنی بوده است.

کد خبر 1089398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha