مصلی نماز جمعه گچساران در اختیار مجریان طرح واکسیناسیون قرار گرفت

امام جمعه گچساران گفت: طبق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان، مصلی نماز جمعه جهت واکسیناسیون شهروندان در اختیار نیروی مقاومت بسیج و شبکه بهداشت گچساران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید امین الله حجازی» امروز (7 شهریور ماه) در آئین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در مصلی بزرگ نماز جمعه شهرستان گچساران، اظهار کرد: برای همگامی و یاری رسانی به مدافعان سلامت، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، کلیه فضا و امکانات مصلی نماز جمعه این شهرستان برای انجام واکسیناسیون مردم در اختیار مجریان طرح واکسیناسیون قرار می‌گیرد.

 

امام جمعه گچساران گفت: طبق توصیه‌هایی که توسط رهبر معظم انقلاب و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان اعلام شد، به تبع در این شهرستان نیز مصلی نماز جمعه جهت واکسیناسیون شهروندان در اختیار نیروی مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفت.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران، مجموعه بهداشت و درمان، فرمانداری شهرستان، دستگاه ها و نهادهای شهرستان که در راه اندازی این مرکز همکاری کردند، افزود: همه باید دست در دست هم بدهیم و برای سلامتی مردم و ریشه کنی این ویروس منحوس بیشتر تلاش کنیم.

 

سرهنگ «باقر پسنده» هم گفت:امروز توفیق یافتیم و مرکز واکسیناسیون «شهید سلیمانی» در مصلی نماز جمعه گچساران افتتاح شد که روزانه 500 تا هزار نفر از شهروندان در این مرکز واکسینه می شوند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران اظهار کرد: به جهت تسریع در امر واکسیناسیون، 6 غرفه را برای این امر خطیر منظور شده و تقاضا داریم که همشهریان نسبت به انجام واکسیناسیون اهتمام جدی داشته باشند و طبق برنامه های ابلاغی گروه های سنی به مرکز واکسیناسیون نیز مراجعه کنند.

 

وی یادآور شد: در این طرح از ظرفیت نیروهای بسیجی، کادر پزشکی و پرستاران بسیجی با همکاری خوب شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهره برده ایم و تلاش می کنیم تا مهرماه امسال نیز 90 درصد از مردم شهرستان تحت پوشش واکسیناسیون عمومی قرار گیرند.

 

پسنده با بیان اینکه هر جایی که مردم نیاز داشته باشند سپاه و بسیج به عنوان نیرو‌های مردمی در کنار آنها بوده و خواهد ماند، افزود: در زمینه مقابله با کرونا نیز از ابتدا سپاه و بسیج در راستای گندزدایی معابر عمومی، آموزش همگانی مردم، تولید و توزیع اقلام بهداشتی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشی (کمک مومنامه) و دیگر موارد هم به میدان آمد و در نیمه دوم سال گذشته با ابلاغ رهبر معظم انقلاب، طرح شهید سلیمانی با محوریت مراقبتی، نظارتی و حمایتی به اجرا درآمد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران گفت:امروز هم علاوه بر انجام برنامه های مراقبتی، نظارتی و حمایتی نیز طرح کمک به واکسیناسیون عمومی به این طرح اضافه شده و وظیفه خود می‌دانیم هر جایی که مردم عزیز نیاز داشته باشند، برای خدمت ورود پیدا کرده و بازهم نقش‌آفرینی کنیم.

کد خبر 1089437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha