۹۰ كارمند آستارایی تجلیل شدند

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، ۹۰ كارمند و مدير نمونه در بندر آستارا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «سید سعیدمیرقربانی» در آیین تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و افزود: شهیدان رجایی و باهنر اسوه و الگوی خدمت صادقانه به مردم هستند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه وظیفه ماست در هرجایگاهی که هستیم برای خدمت به کشور و مردم اقدام کنیم، گفت: خدمت به مردم را برای خود افتخار بدانید چرا که خدمت به مردم نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والا دارد.

 

وی تصریح‌کرد: ميزان علاقه‌‎مندی كارمندان به خدمت صادقانه مهم است و رفتاری كه یک كارمند با ارباب رجوع دارد، در قضاوت مردم نسبت به كاركنان دولت تاثيرگذار است.

 

میرقربانی با اشاره به اینکه علی‌رغم مشکلات موجود، کارها و اقدامات خوبی در سطح کشور در حال انجام است و ما شاهد پویایی و پیشرفت هستیم، گفت: مسئولان باید خدماتی که نظام و دولت در کشور انجام می‌دهد را برای مردم بازگو و تبیین کنند و رسانه‌ها و مطبوعات نیز باید خدمات نظام و دولت را به مردم برسانند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا مسئولیت‌ها را فرصت مهمی برای گره‌گشایی از کار و مشکلات مردم دانست و خاطرنشان‌کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام هر خدمتی بايد بر مبنا و معيار صداقت، تقوا و رضايت مردم باشد.

 

میرقربانی گفت: نظم و انضباط در كار و ارائه خدمت به مردم ضروری است و یک كارمند نمونه در انجام كار مردم، بايد منضبط و منظم باشد و در فرايند امور اداری برای وقت مردم ارزش قائل شود.

 

گفتنی است، در هفته دولت سال امسال حجت‌الاسلام محمد مهدی حبیبی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا به عنوان مدیر نمونه این شهرستان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

کد خبر 1089477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha