کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در جیرفت 

اصغر سلیمانی گفت: قریب ۲ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط در یک واحد توزیع کننده عمده در ۲۴ ساعت گذشته کشف، جمع آوری و معدوم سازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «اصغر سلیمانی»، گفت: قریب ۲ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط در یک واحد توزیع کننده عمده در ۲۴ ساعت گذشته کشف، جمع آوری و معدوم سازی شد.


معاون مرکز بهداشت جیرفت افزود: اجناس کشف شده از این واحد شامل انواع فراوردهای لبنی شامل( شیر پاکتی، دوغ، ماست) ترشیجات و انواع دلستر بوده و به محل امحا انتقال داده شد.


وی خاطر نشان کرد: همان طور که همواره به همشهریان یادآوری  می شود به دلیل گرمی هوا و همه گیری کرونا احتمال این می رود بعضی مواد خوراکی مخصوصا لبنیات به فروش نرفته و فاسد شود بنابراین هنگام خرید به تاریخ انقضای آن دقت بیشتری کنید تا سلامت خود و فرزندانتان به مخاطره نیفتد.


سلیمانی ابراز کرد: از اصناف گرامی تقاضا داریم در این روزها به دلیل شیوع بسیار بالای کرونا حتما فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا مصوب وزارت بهداشت را به صورت کامل رعایت کنند در غیر این صورت بازرسان بهداشت محیط ناچار به پلمب محل کسب آنها می شوند.

 
معاون مرکز بهداشت جیرفت در خاتمه عنوان کرد: همچنین از مردم می خواهیم در صورت مشاهده عدم رعایت اصول بهداشتی ضمن تذکر، موارد تخلف را به سامانه ۱۹۰ یا با گرفتن تلفن شماره ۰۳۴۴۳۲۱۸۵۱۲ گزارش دهند.

کد خبر 1089486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha